Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Re: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Jag har inte hört ett skit eller fått ett smack på posten...
Det kommer nog snart ska du se, ring dem om du inte fått något i slutet av veckan.Sjöwall skrev:Jag har inte hört ett skit eller fått ett smack på posten...
Vilket nummer är det man ringer till? Jag mailade Stefan redan i måndags och frågade men har inte fått något svar.JohanPez skrev:Det kommer nog snart ska du se, ring dem om du inte fått något i slutet av veckan.Sjöwall skrev:Jag har inte hört ett skit eller fått ett smack på posten...
Grymt att jag fick ett klackkort, väntar på fakturan! 

Ring växeln och fråga efter Stefan.Sjöwall skrev:Vilket nummer är det man ringer till? Jag mailade Stefan redan i måndags och frågade men har inte fått något svar.JohanPez skrev:Det kommer nog snart ska du se, ring dem om du inte fått något i slutet av veckan.Sjöwall skrev:Jag har inte hört ett skit eller fått ett smack på posten...
Okej, då borde samtliga i gruppen fått inbetalningskort hemskickade (om inte, kontakta kansliet)
Det är vissa som fått 2 fakturor men det är alltså den senaste, den som står på A10 som är riktig, den
första kan ni riva.
Om ni önskar delbetala på 3 månader så går det att helt enkelt använda samma faktura och dela på tre.
Vi ses om några månader!
Det är vissa som fått 2 fakturor men det är alltså den senaste, den som står på A10 som är riktig, den
första kan ni riva.
Om ni önskar delbetala på 3 månader så går det att helt enkelt använda samma faktura och dela på tre.
Vi ses om några månader!

Jag tänkte betala in lite över beloppet som står på den andra fakturan, det är naturligtvis helt okej också!
Fick fakturan nu på mailen. Vilket platsnummer fick ni andra? Jag fick A10 23 35
Sv: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Fick avstå min plats tyvärr. :/
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Sv: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Varför?Magnutz skrev:Fick avstå min plats tyvärr. :/

Sv: Re: Sv: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Stora utgifter i livet.Sjöwall skrev:Varför?Magnutz skrev:Fick avstå min plats tyvärr. :/

Sånt får du ju berätta i tid så vi kan starta en fond för dig också ?Magnutz skrev:Stora utgifter i livet.Sjöwall skrev:Varför?Magnutz skrev:Fick avstå min plats tyvärr. :/
hehe..Sjöwall skrev:Sånt får du ju berätta i tid så vi kan starta en fond för dig också ?Magnutz skrev:Stora utgifter i livet.Sjöwall skrev:Varför?Magnutz skrev:Fick avstå min plats tyvärr. :/

Sjöwall skrev:Fick fakturan nu på mailen. Vilket platsnummer fick ni andra? Jag fick A10 23 35
Fick fakturan också nu, själv fick jag A10 24 35, innebär detta att jag kan snegla över axeln på dig nu Sjöwall? xD
Alltid Oavsett.
Med största sannolikhet kommer du kunna snegla över min axel18DIF91 skrev:Sjöwall skrev:Fick fakturan nu på mailen. Vilket platsnummer fick ni andra? Jag fick A10 23 35
Fick fakturan också nu, själv fick jag A10 24 35, innebär detta att jag kan snegla över axeln på dig nu Sjöwall? xD