Är osäker om denna länk har tagits fram, om så är fallet ber jag om ursäkt för upprepning.
Detta var trots allt två veckor sedan och Aftonbladet är ju för det mesta inte den tillförlitligaste av källor, men Otto gick ju faktiskt ut och sade att "indikationerna jag har fått är att Djurgården vill ha kvar mig", vilket ser lovande ut. Dock så har sedan dess läget ändrats; Ljungh skrev på endast tre dagar efter att denna artikel publicerades. Om det är ett positivt eller negativt teckenpå Ottos framtid i DIF, återstår att se.
Personligen vill jag, återigen, bara säga att jag verkligen hoppas på en underskrift av Ottosson under veckan.
SNÄLLA. Så jävla trött på den där länken, kan folk bara typ läsa tråden lite innan man postar?
råkar man titta bort från den här tråden i typ 10 sekunder så är den spammad med div blaj blaj. No offence men har man ett liv utanför burken så orkar man inte läsa tillbaka 20 sidor varje gång man går in och spanar.
jag har för vana att gå tillbaka max 2 sidor och då kan det bli div länkar som dubbelpostas.
Var lite skeptisk först till honom men tror faktiskt grabben har rätt stor potential. Han har trots sin ringa ålder rätt stor erfarenhet...sen är han rightare, bra att få in en till förutom Lennhammer där. Tror också han är betydligt billigare än en skaplig dubbelpassare.
Känns i vilket fall lite som en mindre chansning än vad andra alternativ är i det här läget.
Kanske något svagare backbesättning än jag hade hoppats på förhand. Men forwardsuppsättning är mycket starkare än jag hoppades på. Så det jämnar ut sig. Låg snittålder men mycket rutin ändå om vi bara ser till deras meriter. Två rightare som vanligt typ.
Kanske något svagare backbesättning än jag hade hoppats på förhand. Men forwardsuppsättning är mycket starkare än jag hoppades på. Så det jämnar ut sig. Låg snittålder men mycket rutin ändå om vi bara ser till deras meriter. Två rightare som vanligt typ.
Det som är positivt är att i princip alla spelare där kan passa pucken och är skapligt bekväma med puck också. Kan spelare som Gustafsson och Lennhammer jobba på sina styrkor och jobba bort sina svagheter så ser det bra ut.
Har flera av våra unga spelare en mellansäsong så kan det dock bli jobbigt.
Vet inte, jag tycker nog backsidan motsvarar förväntningarna rätt väl faktiskt. Åtminstone mina förväntningar.
Var väldigt orolig för att man skulle nöjt sig med Timmy & Granath och förväntat sig att trion Holm / Gustafsson / Lennhammer skulle få ordinarie speltid men nu får dessa herrar slåss om två platser, vilket känns väsentligt mycket bättre.
Knappast någon superbackbesättning på förhand, men är väl rätt balanserad tycker jag nog...och på den här nivån är den stabil.
Känns helt klart spännande med Nils. Men tycker att backsidan ser rätt så svag ut ändå. Ingen backbesättning man vinner en kvalserie med, känns det som. Hade helst av allt velat se att den sista backplatsen skulle ha gått till en mer rutinerad herre.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Vet inte, jag tycker nog backsidan motsvarar förväntningarna rätt väl faktiskt. Åtminstone mina förväntningar.
Var väldigt orolig för att man skulle nöjt sig med Timmy & Granath och förväntat sig att trion Holm / Gustafsson / Lennhammer skulle få ordinarie speltid men nu får dessa herrar slåss om två platser, vilket känns väsentligt mycket bättre.
Knappast någon superbackbesättning på förhand, men är väl rätt balanserad tycker jag nog...och på den här nivån är den stabil.
Min förhoppning var väl ett gjutet första backpar. Men samtidigt blev man rätt orolig när det kändes som att det bara var två namn som skulle in och man trodde det såg ut såhär..
Lidström - X
Lennhammer - X
Gustafsson - Holm
Arnesson