Tror det blir bra det här!
En hockey-motsvarighet till Pa Dembo Tourray?!SirDIFalot skrev:Det jag har hört från folk som kommer ihåg honom är att han var väldigt mycket upp och ner. Ena dagen grym, andra dagen fantastiskt usel.Stulle skrev:Det handlade en del om att när väl en puck gled in så kunde det rulla på lite för mycket ibland.SirDIFalot skrev:Hoppas han är motiverad. Det är såklart man är på gott humör över att få bo i Manhattan och sitta reserv i Madison Square Garden. Eller att spela i Ryssland och dels få ryska rubel men samtidigt spela för att ta sig tillbaka till NHL! Sist gick det ju sådär i Ryssland men bättre i Italien.Stulle skrev:Läste en tråd om honom på hfboards. Dom flesta var ganska överens om att Steves sämsta egenskap är den mentala biten. Vi får hoppas att han har bättrat på sig.
Undra vad hfboards killarna menar med mentala biten...?
Tycker inte Dembo var sån dock, men det är väl OT.Dr Avalanche skrev:En hockey-motsvarighet till Pa Dembo Tourray?!SirDIFalot skrev:Det jag har hört från folk som kommer ihåg honom är att han var väldigt mycket upp och ner. Ena dagen grym, andra dagen fantastiskt usel.Stulle skrev:Det handlade en del om att när väl en puck gled in så kunde det rulla på lite för mycket ibland.SirDIFalot skrev:Hoppas han är motiverad. Det är såklart man är på gott humör över att få bo i Manhattan och sitta reserv i Madison Square Garden. Eller att spela i Ryssland och dels få ryska rubel men samtidigt spela för att ta sig tillbaka till NHL! Sist gick det ju sådär i Ryssland men bättre i Italien.Stulle skrev:Läste en tråd om honom på hfboards. Dom flesta var ganska överens om att Steves sämsta egenskap är den mentala biten. Vi får hoppas att han har bättrat på sig.
Undra vad hfboards killarna menar med mentala biten...?
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
OT: Dembo var kanske snarare "ena minuten lysande, nästa minut groda"...SirDIFalot skrev:Tycker inte Dembo var sån dock, men det är väl OT.Dr Avalanche skrev: En hockey-motsvarighet till Pa Dembo Tourray?!
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
I HA-mått är det nog en okej värvning. Kan gå hur som helst, men jag har en gnutta hopp om att det kan bli bra.Glory1 skrev:15 minuter av Valiquette (hittade den när jag såg en intervju någon postade ett par rader upp) Och såg den inte i något tidigare inlägg, men jag kanske missat
Håller med. Har varit orolig över detta ett bra tag nu..-daniel- skrev:Jag är lite orolig över målvaktstränarposten, skall framförallt Reideborn utvecklas måste vi ha en duktig målvaktstränare. Punkt.
Jag har suttit och funderat på det också. Vad finns det egentligen för alternativ?-daniel- skrev:Jag är lite orolig över målvaktstränarposten, skall framförallt Reideborn utvecklas måste vi ha en duktig målvaktstränare. Punkt.
Jag har ifrågasatt Challe för 2 saker.Janzoo skrev:Är positivt överraskad, men det kan gå lite hur som helst med detta.
Gnäller folk fortfarande på Challe?
Gillar räddningen vid 06.18!Glory1 skrev:15 minuter av Valiquette (hittade den när jag såg en intervju någon postade ett par rader upp) Och såg den inte i något tidigare inlägg, men jag kanske missat
Det positiva jag direkt ser i videon är att han inte släpper så jävla mycket returer, när han väl gör det så släpper han dem bra och inte rakt ut i slottet.Glory1 skrev:15 minuter av Valiquette (hittade den när jag såg en intervju någon postade ett par rader upp) Och såg den inte i något tidigare inlägg, men jag kanske missat
Så jävla cool värvning utav Challe! Valiquette är kung! Stor i mål och rutin! Äntligen!Rix skrev:Det positiva jag direkt ser i videon är att han inte släpper så jävla mycket returer, när han väl gör det så släpper han dem bra och inte rakt ut i slottet.Glory1 skrev:15 minuter av Valiquette (hittade den när jag såg en intervju någon postade ett par rader upp) Och såg den inte i något tidigare inlägg, men jag kanske missat
Han är stor och otroligt följsam men det märks att han gärna står tills skottet nästan träffar honom. I och med att han lirat i AHL/NHL bör han ha haft en hyfsad klubb teknik då dem lägger rätt mycket krut på det där borta.
Negativa grejerna med han är att han i vissa sidledes förflyttningar hamnar fel i position och "tappar" balansen.
Överlag ser det ut som en målvakt som borde kunna bli top 3 i AS (statisk mässigt) och det kan behövas om vi vill gå upp!
Frågan är bara om Reideborg är redo att gå in och stå en 15-20 matcher, eller om vi behöver få in en till målvakt.