Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
http://www.youtube.com/watch?v=4gneZxC3eFM Kul kille mic'd up. Lärde han sig ryska på ett år kanske han lär sig svenska?
- Profile video på honom typ.
Expert.
Han är dessutom en bjässe, vilket borde tilltala en del här.
jag ser vettigt på det här, en klar skräl värvning kunde absolut inte ana detta, kan gå hur fan som helst.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Omffffffggggggg! Jag blev iaf övertänd när jag läste om Valiquette! Ska bli sjukt spännande. Kallades han inte "The queen" när han var backup till King Henrik i NYR? Haha.. 

- Ja-ke den andre
- Amadeus
Fan, jag hoppade i taket när jag såg vilken målvakt vi fått!
Minns honom bakom Henke i Rangers och fastnade för honom redan då.
Håller han samma klass nu som då, så är han riktigt jäkla bra.
Undrar hur sjutton har Challe lyckats med detta?
Jag som i bästa fall räknat med Hadelöv eller Dahlberg....
Minns honom bakom Henke i Rangers och fastnade för honom redan då.
Håller han samma klass nu som då, så är han riktigt jäkla bra.
Undrar hur sjutton har Challe lyckats med detta?
Jag som i bästa fall räknat med Hadelöv eller Dahlberg....
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Fimpen
-
I och med denna värvning så kan vi direkt avföra Scalzo. Nu har vi våra 2 transatlanter i Johner och Valiquette.
Skulle faktiskt tro att Nils Andersson ansluter när som helst. En känsla.
- -daniel-
Fel, Scalzo har dubbelpass!Harold Camping skrev:I och med denna värvning så kan vi direkt avföra Scalzo. Nu har vi våra 2 transatlanter i Johner och Valiquette.
Men det lär bli Nisse ändå.
Ser ju spännande ut om Steve har motivationen och fortfarande har lite klass i sig!
Rocky3000 har väl lite ståfräs nu får man väl tro när en bjässe äntligen har landat
Rocky3000 har väl lite ståfräs nu får man väl tro när en bjässe äntligen har landat

- SirDIFalot
Gissar på att Nils och Otto presenteras inom en vecka. Om Nils väljer Malmö kan det dock ta en del tid att hitta en dubbelpassare, tror som sagt att vi fick nobben av Scalzo, eller eventuellt någon finne eller slovak typ. Men då gäller det ju att få bra rekommendationer på den spelaren. Ser typ ingenting intressant kvar på den svenska marknaden.
Expert.
Fast det är ju fel målvaktOhddan skrev:Ser ju spännande ut om Steve har motivationen och fortfarande har lite klass i sig!

EDIT: Han kanske inte spelat i Boston. Men såg iallafall att han hade en Bostontröja på sig i en video som liten, close enough

- -daniel-
Jag föredrar nästan hellre Nils Andersson är något noname man har noll koll på, Scalzo hade naturligtvis varit i en klass för sig men han lär som sagt ha nobbat oss.SirDIFalot skrev:Gissar på att Nils och Otto presenteras inom en vecka. Om Nils väljer Malmö kan det dock ta en del tid att hitta en dubbelpassare, tror som sagt att vi fick nobben av Scalzo, eller eventuellt någon finne eller slovak typ. Men då gäller det ju att få bra rekommendationer på den spelaren. Ser typ ingenting intressant kvar på den svenska marknaden.
Chansa med någon finne eller avdankad slovak känns sådär, bättre att ta en som vill uppåt i karriären och trots sin ringa ålder besitter en hel del erfarenhet.
Haha skön lirare ju..SirDIFalot skrev:http://www.youtube.com/watch?v=4gneZxC3eFM Kul kille mic'd up. Lärde han sig ryska på ett år kanske han lär sig svenska?
"Henrik is actually the one who did leak that you are the best dancer in the team"
-"Yes that's usually my icebreacker, when I go to a new team I just wait for the first time the dance floor opens up, I show a few moves and then everyone knows I'm a cool guy so I can hang out."
Du är med oss överallt, Stefan.
Oj, detta var rejält oväntat. Har han bara motivationen så är detta en ruskigt bra värvning.