Kentta skrev:Eller så tillsätter man bara fler mods som kan hålla ordning. 3-4 st på ett sådant här stort forum tycker jag är ganska lite.
Men hur många aktiva skribenter har vi egentligen? så många är det inte. Det är knappast så vi badar i jobb. I snitt kanske ett inlägg om dagen som raderas. Någon ban i veckan som delas ut.
Är det någonting som behövs så är det fler bra skribenter. Idag har vi bara en handfull.
Har sätt på andra forum att det ibland finns en "Ignorera Användare" möjlighet. Kanske något som skulle funka så slipper man se dem inlägg man inte vill se?
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
David1891 skrev:Har sätt på andra forum att det ibland finns en "Ignorera Användare" möjlighet. Kanske något som skulle funka så slipper man se dem inlägg man inte vill se?
Om jag inte vet fel finns den funktionen redan.
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
David1891 skrev:Har sätt på andra forum att det ibland finns en "Ignorera Användare" möjlighet. Kanske något som skulle funka så slipper man se dem inlägg man inte vill se?
Om jag inte vet fel finns den funktionen redan.
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Mjo, du trycker på personens Profilknapp och sedan väljer Markera som ovän.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Skulle man inte kunna överväga möjligheten att ha en lite spalt någonstans på sidan där man kan följa spelarnas/andra inom DIF på twitter som man kan på fotbollens sida? Tar inte så stor plats och man slipper det där med att gå in på twitter om någon hänvisar dit osv. Kanske mest ett problem i under silly men jag skulle uppskatta det i alla fall.
Kan inget phpBB, men kan man inte lägga in så att det översta inlägget på varje sida i Silly-tråden är "fast". Där kan moderatorerna uppdatera med länkar och rykten som kommit fram under dagen.
Te.x idag så skulle det kunna stå att vi fått nobben av Volden och en länk till expressen. Nu läser ju folk inte ens vad som står. Artiklar som legat upp sedan imorse re-postas utan tanke. Helt värdelöst att läsa.
Kanske inte fungerar, kanske är för mycket jobb.
Annars, dela ut varningar till folk som inte läser minst en sida bak innan man postar iväg länkar.
Varna även folk som bara skriver ut EP-länkar utan namn.
SirDIFalot skrev:Sorry, men återigen... Hur länge gäller kontraktet med Timmy?
När det inte skrivs ut år så är det med allra största sannolikhet 1 år det gäller.
Eller snarare, det är så.
Jo, det är väl mest troligt. Men det känns så onödigt att inte skriva. Är typ den enda anledningen till att man går in på artikeln. Andra anledningen är att läsa lite citat från Challe typ. Timmys historia känner man ju redan till.
SirDIFalot skrev:Sorry, men återigen... Hur länge gäller kontraktet med Timmy?
Vet inte hur pålitlig denna info är, har inte hittat deras källa (förhoppningsvis är det klubben själv eller hockeyförbundet), men på EPs lagsida står varje bekräftad spelares kontraktstid utsatt. http://www.eliteprospects.com/team.php?team=3
E: Och Tims kontrakt enligt detta är över enbart nästa säsong.
Har nu kommit på ett bra sätt att förbättra sidan på!
Jag Magnutz kommer att avgå som moderator från och med månadsskiftet!
Jag överlåter all min makt åt sirDifalot!
Förstår om detta kommer som en chock åt alla er som litat och avgudat mig!
men det är för det bästa!
Ha ett bra år och sluta aldrig heja på Djurgårdens IF!