maag--80 skrev:Jag är helt besatt över de här förbaskade tröjorna.
Vad tycker forumet om mina senaste?????
Var gärna kritiska, ärliga och konstruktiva. ;D
(Jag vet att de vita inte syns så bra, men tänk........vitt nertill....
mvh maag
De mörkblå är kanon! Har du provat med större sköld? Jag tror stenhårt på de mörkblå.
Har du provat med likadana fast röda? Jag tror på röda och det är många nhl-lag som kör med röda hemmatröjor.
Vita är jag mer skeptisk till. Och de babyblå är jag ju ännu mer skeptisk till men det har jag ju redan skrivit om.
De mörkblå och likadana fast röda tror jag skulle passa DIF.
Lee Harvey Oswald skrev:Ser hellre DIF spela i transparenta tröjor än i MFF-blå.
Ljusblå =80-tal = moder av bad taste.
Mörkblå hemma, vit borta.
Hur jävla svårt kan det vara...?
Sen har man ett speciellt tredjeställ som man kan använda vid speciella tillfällen.
Precis, som när vi åker ur.....& går upp....& åker ur igen...osv.
Det enda vi kan va överens om, är att alla inte är överens!
Endel gillar den röda bättre än den blå, endel brinner för en ljusblå tröja.
Själv är jag nog för traditionellt mörkblå hemma, vita borta.
När det gäller tredjetröjan, är jag mycket osäker på ljusblått, den pekar för mycket åt fotbollen om du frågar mig.
Är absolut inte förtjust i ljusblå när jag väl tänker efter. Då kan vi lika gärna ha gröna, det är lika mycket DIF. Vad heter den blå färgen Playstation tröjorna hade? Var mer marinblå om inte mörkare?
Intressant att vissa tycker att ljusblått inte är DIF. Själv tycker jag att de ljusblåa tröjorna är mer DIF än de mörkblå och röda.
När jag började följa DIF var det bara ljusblått som gällde så att kalla ljusblått för inte DIF känns rätt löjligt.
Sen har vi haft ett par riktigt snygga mörkblå ställ genom åren också. Även om det inte är riktigt rätt blå, gillar jag soldatens tröjor skarpt.
Som jag nämnt tidigare skulle jag också riktigt gärna se ljusblåa tröjor igen.
I övrigt måste jag slå ett slag för de röda tröjorna då de flesta verkar klanka ner på dem här inne.. Jag gillar verkligen våra röda tröjor, även om det kanske mer är en personlig grej.. Jag var på match när jag var typ 10 (99-00 nån gång) och ville så jäävla gärna ha en tröja. Jag minns att de röda var på rea och att jag efter lite tjat fick gå och köpa en. Jag tryckte "2 efternamn" på ryggen också, Challe var ju favoriten utan konkurrens... Det var min käraste ägodel i många år!
Tröjan är sönderanvänd och bortslarvad under årens gång, men jag minns den med värme. Röda tröjor ser jag gärna på hovet!