Vilken matchtröja skall DIF använda?
Re: Vilken matchtröja skall DIF använda?
Satt och testade med några tröjor där jag bara använde rött och blått i olika nyanser, funkade ganska bra!
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja

Ingen kan matcha de snyggaste - av DIF_soldier!
Lite konstruktiv kritik bland annat.
Jag får ta det som en man.
Nu lite mindre färgblandat.

Vill inte förringa ditt arbete, men ser lite ut som en samedräkt.maag--80 skrev:Lite konstruktiv kritik bland annat.
Jag gillar själv flyers för enkelheten och retrostuket med namnrutan på ryggen. Ottawas Tredjetröja är jävligt ball också. Men smaken är olika...
Hjälp!sthlm19 skrev:Vill inte förringa ditt arbete, men ser lite ut som en samedräkt.maag--80 skrev:Lite konstruktiv kritik bland annat.
Jag gillar själv flyers för enkelheten och retrostuket med namnrutan på ryggen. Ottawas Tredjetröja är jävligt ball också. Men smaken är olika...
Vad har jag ställt till med??

Lugnt, tycker det var för "rörigt" bara. Det funkar bättre i NHL utan reklam, annars blir det plottrigt tycker jag själv.
F.ö tycker tröjorna vi har, var elitseriens snyggaste. Färjestads är snygga också, det är väl lite Dallas stars över dom.
F.ö tycker tröjorna vi har, var elitseriens snyggaste. Färjestads är snygga också, det är väl lite Dallas stars över dom.
Förutom att 3-loggan stack ut alldeles för mycket. Gnaget hade ju i alla fall vett nog att köra den loggan i vitt..sthlm19 skrev:Lugnt, tycker det var för "rörigt" bara. Det funkar bättre i NHL utan reklam, annars blir det plottrigt tycker jag själv.

Gör tröjan i den här stilen, cleant och snyggt fina Djurgården!
Här kommer två tröjor till där originalet är Floridas tredjetröja.

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Förstatröjan av dem tycker jag är jättesnygg! Gult som bottenfärg är jag däremot mer tveksam till i en Djurgårdströja. Tröjmallen tycker jag nog dock var en av de bästa hittills.
Riktigt snyggt i ljusblått!Tessan skrev:

Skulle vara coolt att få se den ljusblåa i den här varianten:

Tack för att någon förutom jag påpekar hur sjukt jävla snyga Pittsburghs tredjetröjor är.
Tycker annars att Floridas tredjeställ är snyggast.
Kul att vi har samma smak!Sjöwall skrev:Tack för att någon förutom jag påpekar hur sjukt jävla snyga Pittsburghs tredjetröjor är.