Någon som vet hur det går med Josefssons skada? Borde väl ha läkt snart då det gått de 4-6 veckor han initialt bedömdes vara borta... lyckas själv inte hitta något på Devils hemsida.
Vore ju grymt kul att se honom i Stanley cup slutspelet.
DIFÖrebro skrev:Någon som vet hur det går med Josefssons skada? Borde väl ha läkt snart då det gått de 4-6 veckor han initialt bedömdes vara borta... lyckas själv inte hitta något på Devils hemsida.
Vore ju grymt kul att se honom i Stanley cup slutspelet.
Har tagit bort gipset, men krävs nog rätt mycket träning för att ta igen. Men vem vet..
DIFÖrebro skrev:Nu spelar Josefsson i NHL igen, han var med från match 4 och gjorde det förbannat bra för att vara första gången i slutspelet i NHL. http://devils.nhl.com/club/news.htm?id=632242
Finns klipp och sånt på NHL:s hemsida för dom som inte har koll på det redan.
Det stod 2-1 i matcher till Rangers när Jacob gjorde comeback. Jag sa då till min inbitna Rangers-kompis att nu vänder det med YaYo! Han ba: "Hela NY skakar av rädsla..."
Tre raka Devils-segrar senare tänker jag nu stilla för mig själv:
Blir väldigt glad om Engqvist går utomlands, skulle faktiskt kännas jobbigt att se honom i en annan ES-dress kommande säsong även fast jag naturligtvis skulle förstå honom om det slutade med Elitserien...
-daniel- skrev:Blir väldigt glad om Engqvist går utomlands, skulle faktiskt kännas jobbigt att se honom i en annan ES-dress kommande säsong även fast jag naturligtvis skulle förstå honom om det slutade med Elitserien...