Är nog fantasier. Bara hans lön skulle kosta klubben mer än hela vår årsbudget.FFFHTB skrev:Finns det några konkreta rykten? Drömvärvning enligt mig.SirDIFalot skrev:Ryktas lite om det...Enbom skrev:Tror det är väldigt möjligt att Kenneth Höie är på väg in.
DIF Fotboll
- Hajduk
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Re: DIF Fotboll
Är Adde helt avskriven? Hörde någonstans att han inte skulle spela för oss men någon offensiv mittfältare måste vi få in om Kasper försvinner i sommar.
- SirDIFalot
Höies? Han panikvärvades till Elfsborg helt kontraktlös typ en vecka före premiären eftersom han "blev över" på marknaden i vintras och deras förstamålvakt blev skadad. Skulle 11 matchers bra spel helt plötsligt göra honom för dyr?Hajduk skrev:Är nog fantasier. Bara hans lön skulle kosta klubben mer än hela vår årsbudget.FFFHTB skrev:Finns det några konkreta rykten? Drömvärvning enligt mig.SirDIFalot skrev:Ryktas lite om det...Enbom skrev:Tror det är väldigt möjligt att Kenneth Höie är på väg in.
Expert.
- SirDIFalot
Nu gör det.FFFHTB skrev:Finns det några konkreta rykten? Drömvärvning enligt mig.SirDIFalot skrev:Ryktas lite om det...Enbom skrev:Tror det är väldigt möjligt att Kenneth Höie är på väg in.
http://www.expressen.se/sport/fotboll/a ... jurgarden/
Expert.
- Hajduk
- Kontakt:
Nej! Sorry! Jag trodde det var Isak vi diskuterade. Det är för sent för mig nu. Bortse från min kommentar över huvud taget.SirDIFalot skrev:Höies? Han panikvärvades till Elfsborg helt kontraktlös typ en vecka före premiären eftersom han "blev över" på marknaden i vintras och deras förstamålvakt blev skadad. Skulle 11 matchers bra spel helt plötsligt göra honom för dyr?Hajduk skrev:Är nog fantasier. Bara hans lön skulle kosta klubben mer än hela vår årsbudget.FFFHTB skrev:Finns det några konkreta rykten? Drömvärvning enligt mig.SirDIFalot skrev:Ryktas lite om det...Enbom skrev:Tror det är väldigt möjligt att Kenneth Höie är på väg in.
- Tessan
DIF Fotboll
Så har man köpt en kvadratmeter av DIF's blivande superhall i Hjorthagen.
- Hajduk
- Kontakt:
Jag tänkte också göra det. Känns som att man inte gör annat än betalar till fotbolls- och ishockeysektionen.Tessan skrev:Så har man köpt en kvadratmeter av DIF's blivande superhall i Hjorthagen.

Det blir nog bra iaf. Skönt att det är i Hjorthagen och inte i Vällingby de bygger hallen.
http://dif.se/2012/05/25/var-med-och-by ... s-framtid/
Kanske någon sådan här insamling vi behöver för en egen arena också?
Namnet på nya arenan: Tele2 Arena.

- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det heter Ericsson Globe också, men folk kallar den ändå såklart för "Globen".pulverapa skrev:Namnet på nya arenan: Tele2 Arena.
DIF!
Du menar att vi ska kalla den för "Nya Söderstadion"?Daniel942 skrev:Det heter Ericsson Globe också, men folk kallar den ändå såklart för "Globen".pulverapa skrev:Namnet på nya arenan: Tele2 Arena.

- reservjesus
Arenan.pulverapa skrev:Du menar att vi ska kalla den för "Nya Söderstadion"?Daniel942 skrev:Det heter Ericsson Globe också, men folk kallar den ändå såklart för "Globen".pulverapa skrev:Namnet på nya arenan: Tele2 Arena.
Eller "Stockholmsarenan"?
clowns to the left of me, jokers to the right
Sv: Re: DIF Fotboll
reservjesus skrev:Arenan.pulverapa skrev:Du menar att vi ska kalla den för "Nya Söderstadion"?Daniel942 skrev:Det heter Ericsson Globe också, men folk kallar den ändå såklart för "Globen".pulverapa skrev:Namnet på nya arenan: Tele2 Arena.
Eller "Stockholmsarenan"?
Herregud vad fult.