Haha han flyr med svansen mellan benen... Kan han ha gjort den sämsta återkomsten hittills i DIF Hockey:s historia? Någon ännu mer insatt känner säkert till någon sämre men herregud va kass han va!
Ständig medlem säsongen DIF åkte ner i allsvenskan.
Underbart att tranatlanten är borta då återstår det bara att avyttra Carlsson snabbt som attan och sedan får vi se vad som händer med Cehlin, Mackan och Printz. Den enda som jag tror eventuellt kommer att stanna är Printz.
Donkels skrev:Underbart att tranatlanten är borta då återstår det bara att avyttra Carlsson snabbt som attan och sedan får vi se vad som händer med Cehlin, Mackan och Printz. Den enda som jag tror eventuellt kommer att stanna är Printz.
Carlsson och Cehlin är borta sedan länge. Kyle har också varit avskriven hur länge som helst. Mackan och Printz kan vi nog också räkna bort ser det ut som.
Donkels skrev:Underbart att tranatlanten är borta då återstår det bara att avyttra Carlsson snabbt som attan och sedan får vi se vad som händer med Cehlin, Mackan och Printz. Den enda som jag tror eventuellt kommer att stanna är Printz.
Kommer inte ske. Finns bara en backplats kvar och den planeras att ges till transatlanten i Schweiz. De sista två forwardsplatserna går till 95% säkerhet till Otto och Ljungh.
Carlsson har inte heller kontrakt med oss så ingen risk att han blir kvar.
Kommer inte ske. Finns bara en backplats kvar och den planeras att ges till transatlanten i Schweiz. De sista två forwardsplatserna går till 95% säkerhet till Otto och Ljungh.
Jag tror, som någon nämnde några sidor bak, att transatlanten kan varit ett spår som Djurgården tagit upp om Timmys avtal inte skulle blivit av. För helt ärligt talat låter det för bra för att vara sant. då kommer vi ha bättre backuppsättning än några ES-lag.
Jag tror, som någon nämnde några sidor bak, att transatlanten kan varit ett spår som Djurgården tagit upp om Timmys avtal inte skulle blivit av. För helt ärligt talat låter det för bra för att vara sant. då kommer vi ha bättre backuppsättning än några ES-lag.
Då tror jag vissa överskattar vår backsida. Timmy var OK i ES inte mer. Granath var stundtals utskälld av Timrå-fansen ifjol. Lennhammer, Gustafsson och Holm är unga. Lidström känns som en gedigen allsvensk värvning. Inte mer än så.