Bara en chansning. Ser inte varför Bremberg skulle skriva så annars!ElDon skrev:Nähä?mb81 skrev:Var ett skämt! Men känns som Timmy presenteras denna vecka iaf, känns konstigt att Bremberg skulle skriva så om det inte var så gott som klart. Han har nog snackat med Timmy som sagt att han bestämt sig!ElDon skrev:Det skulle jag inte satsa pengar på.mb81 skrev:Var det han Bremberg menade med sin tweet?SirDIFalot skrev:Undra om vi kan tolka Lill-Falkens kontrakt som att inget annat kommer att presenteras idag?
Hoppas du har rätt med kopplingen mellan Bremberg och Timmy, det hade varit fint om så är fallet!
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Jag har fått för mig att Falk skrev sitt kontrakt för flera veckor sedan. Därför lär det inte påverka backvärvningarna nämnvärt. Varför det presenteras först nu vet jag inte.
Född till sportchef.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Falk eller Arnesson? Vem du tror du klassas som 8:e respektive 9:e back?android skrev:Jag har fått för mig att Falk skrev sitt kontrakt för flera veckor sedan. Därför lär det inte påverka backvärvningarna nämnvärt. Varför det presenteras först nu vet jag inte.
Expert.
-
Linkan och Timmy hängde en del i DIF senast. Brukade se de två och Ölven och Falken ute ibland. Så känns som Linkan syftar på Timmy, de har nog en del kontakt fortfarande.
Bra fråga. Känns som att falks spelstil passar seniorspel bäst. Spelar väldigt enkelt och rakt. Trodde dock att han skulle ta ett till steg förra året. Hoppas att han gör det nu. Sen är Arnesson en större talang. Finns mycket potential där.SirDIFalot skrev:Falk eller Arnesson? Vem du tror du klassas som 8:e respektive 9:e back?android skrev:Jag har fått för mig att Falk skrev sitt kontrakt för flera veckor sedan. Därför lär det inte påverka backvärvningarna nämnvärt. Varför det presenteras först nu vet jag inte.
Född till sportchef.
Välkommen Timmy Pettersson!! 

Hur många år e kontraktet på?
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Se och lär,Järlan! Välkommen hem Timmy!
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Bästa värvningen hittils. Precis en spelare som saknades förra säsongen! En back som inte skämmer ut sig. En roll inte ens Tjärnqvist kunde hantera. Välkommen och tack Timmy!
Timmy
Linkan
Johner
Granath
Är alla smarta värvningar medan de övriga känns lite som chansningar. Kan bli succe, kan bli fiasko. Nog för att det är skoj med Djurgårdare som Hank och Honken men räcker inte med sympatier. Bevisa er värdiga den här resan tillbaka mot Eliten.
Direkt avgörande är dock vilken målvakt vi får in. Där ser vi om vi kommer ha chans att hamna på övre halvan av serien!
Timmy
Linkan
Johner
Granath
Är alla smarta värvningar medan de övriga känns lite som chansningar. Kan bli succe, kan bli fiasko. Nog för att det är skoj med Djurgårdare som Hank och Honken men räcker inte med sympatier. Bevisa er värdiga den här resan tillbaka mot Eliten.
Direkt avgörande är dock vilken målvakt vi får in. Där ser vi om vi kommer ha chans att hamna på övre halvan av serien!
- DIF_Soldier
Hank kommer inte göra bort sig. En kille som alltid gör sitt jobb. Samma sak med Granath, Timmy, Johner.Manijock skrev:Bästa värvningen hittils. Precis en spelare som saknades förra säsongen! En back som inte skämmer ut sig. En roll inte ens Tjärnqvist kunde hantera. Välkommen och tack Timmy!
Timmy
Linkan
Johner
Granath
Challe bygger laget på starka karaktärsspelare som alltid ger 100%, och då får Linkan den tid och utrymme att göra lite som han vill. Sörensen är väl den med störst risk att bli "glidare", men med alla dessa hårt jobbande individer byggs det ett riktigt ramstarkt lag.
Timmy är en kille som aldrig tar plats i media men som väl ger stor inverkan i omklädningsrummet. Känslan är att Otto skriver på utav bara farten nu, då Timmy och han väl trivdes riktigt bra ihop.
Säg den glädje som varar
Nu ska bara Ronnie P skriva på. Kämpa Ronnie, du klarar det!
-
Då återstår det en back enligt de uppgifter vi har fått från SirDIFalot.
Det lär väl inte vara långt ifrån att transatlanten presenteras snart heller med tanke på Challes ord om när backsidan skulle vara klar.
Välkommen hem Timmy!
Det lär väl inte vara långt ifrån att transatlanten presenteras snart heller med tanke på Challes ord om när backsidan skulle vara klar.
Välkommen hem Timmy!
Timmy är en riktigt bra värvning. Challe har gjort ett bra jobb med värvningar. Redan nu innan truppen är spikad har vi ett lag som antagligen jobbar trettiofemtusen (ursäkta överdriften) gånger hårdare än vårt lag förra året.
-
Här har man suttit utan Internet i flera dagar och när man kommer tillbaka möts man av en bild på Timmy P, scrollar ner och ser att även Granath är klar. Det går inte att beskriva hur lycklig jag känner mig nu.