XantE skrev:Varenda jävla målvakt är ju plockad xD har en känsla av att detta slutar illa. Btw är Alkis-Conny utesluten nu när Linkan kom hem?
Blir lite tårta på tårta. Eller för mycket skum på ölen.
hehe , Marty Turco vore ju asballt att få in . Skulle nog bli årets värvning inte för att han kommer men man ska ju få drömma lite
Visst vore det, både ur sportslig och PR-mässig synvikel, helt fantastiskt om man kunde få hit ett så etablerat namn som Turco. Men tro då för guds skull inte att han ens skulle vara i närheten av att vara lika bra som under 04/05. Karln fyller ju trots allt 37 år i augusti och senaste gången som han stod någorlunda regelbundet i NHL var för hela fyra år sedan. Tror dock ändå inte att det finns på världskartan att han överhuvudtaget skulle vara aktuell för DIF, men hoppas kan man ju alltid göra...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Behövs fler dragplåster.. Dags för #13 att göra en mycket otippad come-back? Vet att d e en målis som e högst prio å att han e en helt irrelevant kandidat men e jag helt själv med att ha tänkt tanken??
FreddanS skrev:Behövs fler dragplåster.. Dags för #13 att göra en mycket otippad come-back? Vet att d e en målis som e högst prio å att han e en helt irrelevant kandidat men e jag helt själv med att ha tänkt tanken??
Tänkte på det med. Lite kul att vi nästan har bättre trupp nu än vad vi hade säsongen 06/07 eller vilket år det var när Andree Matsson och Lamberg var är
Där sprack den drömmen.. Så då är det "bara" Hadelöv kvar då?
Eh, vad menar du? En bild på Turco bara?
Det jag menar är att Marty Turco har fått kontrakt med Boston Bruins i år, så där sprack den fina drömmen att han kunde signas hit. Men i och för sig, Djurgården kan ju alltid låna han!
Det jag menar är att Marty Turco har fått kontrakt med Boston Bruins i år, så där sprack den fina drömmen att han kunde signas hit. Men i och för sig, Djurgården kan ju alltid låna han!
Hans kontrakt gäller ju bara säsongen 11-12 ut!? Han har inte fått förlängt efter det vad jag vet i alla fall. Tvivlar på att Boston vill förlänga.
Han är kontraktslös. Han spelade fem matcher med Bruins den gångna säsongen men sedan gick avtalet ut. Tvekar på att något NHL-lag kommer att kontraktera honom. Han spelade även i Österrike den förra säsongen och det är något som talar för att han skulle kunna välja DIF och allsvenskan.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Nej, han hade kontrakt med Boston i år (11/12).
Han har inte fått förlängt. Det skulle förvåna mig oerhört om han fick det med tanke på hur dålig han var i år.