gaspo skrev:Fan vilken looser mentalitet det har blivit i DIF! Fotbollen lika kass som hockeyn pinsamt o vara. Djurgårdare nu
Tycker du? Jag är alltid stolt att vara Djurgårdare. När det går dåligt är ju ännu viktigare att vi fans gör vårt jobb! Alltid oavsett det är aldrig pinsamnt att vara Djurgårdare!
gaspo skrev:Fan vilken looser mentalitet det har blivit i DIF! Fotbollen lika kass som hockeyn pinsamt o vara. Djurgårdare nu
Tycker du? Jag är alltid stolt att vara Djurgårdare. När det går dåligt är ju ännu viktigare att vi fans gör vårt jobb! Alltid oavsett det är aldrig pinsamnt att vara Djurgårdare!
"- Backsidan tror jag att vi ska ha slutfört senast i slutet av nästa vecka."
Ni som skriker efter att klubben ska säga nånting, nu gjorde Challe det. Vad i hans uttalande ovan är det som är så svårt att förstå? Han gjorde det knappast utan grund, men trots det så kan saker och ting snabbt ändras i denna bransch. Lagbygget löpte på rätt bra i några veckor för att sen lugna ner sig utåt, även om det jobbas febrilt bakom kulisserna. Som det brukar se ut. Dom sista bitarna faller nog inte på plats förrän i augusti oavsett hur mycket det tjatas här.
bastis7 skrev:Tror mycket kommer hände efter VM. Mera rykten kommer komma då också. Silly season blir nog lite roligare då, nu är det ju sten dött...
Vi får hoppas det. Självklart vill man ju ha nyheter och goda sådana i stort sett varje dag. Men det kan ju finnas ett värde i att ta en viss tid på sig i att bygga laget. Inte hugga på allt som bjuds i början, för då kan man ju stå där med full båt när nån riktigt fet lax dyker upp
Lycka är att vara Djurgårdare! Division 2 Djurgården ändå!
Det kan aldrig vara pinsamt att vara Djurgårdare, passar det inte kan du flytta till Solna och börja gå på Friends Arena.
Ständig medlem säsongen DIF åkte ner i allsvenskan.
Oron växer i takt med tystnaden. Det ska verkligen bli hyperintressant att se vad Challe kan presentera. Mina förväntningar är på Stefan Lassen nivå just nu, orkar verkligen inte bli besviken längre. Säsongen lär ju ha startat innan vi inlett förhandlingar med en back.
Det är lugnt iom VM, agenterna verkar har annat för sig. Dock förstår jag inte varför Challe gick ut med att backsidan ska vara klar, det blir bara otydligt och konstigt när man lägger upp ouppnåeliga deadlines.
Vet att det varit uppe för diskussion men det är inte så professionellt att säga att backsidan förhoppningsvis är klar nästa vecka (alltså tre nya backar) och sen inte gjort klart med en enda. Jag gillar som sagt inte tystnaden, inte ett rykte, inte ett knyst. Har förhandlingarna havererat eller vad har hänt?