Djurgårdens IF - Linköpings HC, 10/12 2006
Djurgårdens IF - Linköpings HC, 10/12 2006
Hoppas att Djurgården spelar bra, våran skola har ordnat resa till denna match, och jag hoppas att det blir en 8000 ialla fall. Någon här som ska åka?
-
ok
Vadå hur många kommer från ditt plugg?
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
-
En buss fylld till bredden av Djurgårds fans blev det, men många hann inte betala anmälningsavgiften, så det hade kunnat vara 1 buss till. Men alla djurgårdare, som dif in my heart skrev, ett publikrekord för denna säsong skulle inte vara så pjåkigt
. Så se till att försöka komma nästa söndag, och se DIF klättra upp på slutspels plats
......

- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Jack Daniel
Vi ska mobilisera en riktigt grym klack nu på söndag. Det börjar bli dags för oss att en gång för alla visa den vidriga clubben vilka det är som regerar på alla plan. Djurgårdsfamiljen har under de 3 senaste hemmamatcherna visat att vi är på uppgång, vilket vi inte minst ska fortsätta med mot LHC.
Surret är igång på riktigt, och vi har alla förutsättningar i världen att skapa ett riktigt grymt stämning. Vi ska visa de som tror att de är "lite finare och lite bättre" vilka det egentligen är som är störst, bäst och vackrast. Med andra ord, ställ dig i klacken på söndag!
Jag ska dit, ska du?
Surret är igång på riktigt, och vi har alla förutsättningar i världen att skapa ett riktigt grymt stämning. Vi ska visa de som tror att de är "lite finare och lite bättre" vilka det egentligen är som är störst, bäst och vackrast. Med andra ord, ställ dig i klacken på söndag!
Jag ska dit, ska du?