Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Claesson till Ottawa enligt Gabbe Landeskog.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Angående Claesson till Ottawa så känns det som en stor lättnad. Livrädd för att han skulle ta upp 1 av 2/3 av de backplatser vi har kvar att fylla. Ser större potential i Lennhammer, Gustafsson och Holm.
2014-04-07, vad hände?
Håller med. Claesson är inte rätt back att spela upp oss. Han behöver växa till sig på samtliga plan. Då först, när han mognat, kommer han nå sin potential. Hoppas jag.Jepe skrev:Angående Claesson till Ottawa så känns det som en stor lättnad. Livrädd för att han skulle ta upp 1 av 2/3 av de backplatser vi har kvar att fylla. Ser större potential i Lennhammer, Gustafsson och Holm.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Framför allt inte aktuellt nu när vi redan tagit in Lennhammer, Gustafsson och Holm.Magnutz skrev:Håller med. Claesson är inte rätt back att spela upp oss. Han behöver växa till sig på samtliga plan. Då först, när han mognat, kommer han nå sin potential. Hoppas jag.Jepe skrev:Angående Claesson till Ottawa så känns det som en stor lättnad. Livrädd för att han skulle ta upp 1 av 2/3 av de backplatser vi har kvar att fylla. Ser större potential i Lennhammer, Gustafsson och Holm.
Expert.
Alltid oavsett.
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Du menar väl "klar för Binghampton"?

"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
De klartDatsyuk_13 skrev:Du menar väl "klar för Binghampton"?

Alltid oavsett.
Lycka till i Ottawa, det lär du behöva.
1891
Undrar faktiskt hur Ottawa har tänkt. Men är glad att det inte blev någon förlängning här i alla fall. Lycka till Claesson!
Ur spår bönder!
Alla vet nu att Claesson lämnar, men läste ni den "roliga" quoten från deras folk?
JVM-backen Fredrik Claesson lämnar Djurgården för spel i Ottawa.
- Han har inte spelat i ett speciellt bra lag, men jag tror att det har hjälpt hans spel, säger Tim Murray, Ottawas assisterande general manager.
Han har ju iof rätt men fan dessa otacksamma jävla NHL-lag som inte bara kommer och snor vad de vill, de passar på att förolämpa oss också! Tack!
JVM-backen Fredrik Claesson lämnar Djurgården för spel i Ottawa.
- Han har inte spelat i ett speciellt bra lag, men jag tror att det har hjälpt hans spel, säger Tim Murray, Ottawas assisterande general manager.
Han har ju iof rätt men fan dessa otacksamma jävla NHL-lag som inte bara kommer och snor vad de vill, de passar på att förolämpa oss också! Tack!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Känns inte direkt som en överraskning men skönt i alla fall..
Ur spår bönder!
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Brynäs tappar Svedberg till NHL - kommer de rycka i Tellan nu, tro?!?
MT va alltså överens med Rögle under kvalserien, känns sådär....