Ahl.crike skrev:SirDIFalot skrev:Fantastiskt trevligt om aik utöver Fasth, Gynge och Bång blir blåsta på Rosén!
Det spelar ingen roll vilken klubb han hade representerat men jag kan inte på något plan förstå vad Bång ska till NHL och göra. Finns det inte tillräckligt med kanadensare och amerikaner som kan göra samma jobb som han och lite bättre? Jag fattar verkligen inte.
Hata aik
- reservjesus
Re: Hata aik
clowns to the left of me, jokers to the right
Vad vill du säga med det? Om du vill påstå att han ska lira enbart i AHL så fattar jag inte varför han drar över för det är enligt utsago inte speciellt kul att lira i AHL. Om han har tänkt att träna upp sig i AHL för att ta en plats i NHL så vill jag kvarstå med min åsikt om att han är för dålig för NHL och kommer förbli så. Fattar inte varför någon vill slänga pengar på Bång när man kan hitta någon i samma samhälle som gör jobbet bättre.reservjesus skrev:Ahl.crike skrev:SirDIFalot skrev:Fantastiskt trevligt om aik utöver Fasth, Gynge och Bång blir blåsta på Rosén!
Det spelar ingen roll vilken klubb han hade representerat men jag kan inte på något plan förstå vad Bång ska till NHL och göra. Finns det inte tillräckligt med kanadensare och amerikaner som kan göra samma jobb som han och lite bättre? Jag fattar verkligen inte.
Det ryktas om polsk hjälp till Gnaget!
FYLL SÖDRA!
FYLL SÖDRA!
- reservjesus
Spela hockey i ett annat land, nya upplevelser? Jag antar bara att han kommer spela AHL, har samma åsikt som dig. För i NHL platsar han garanterat inte.crike skrev:Vad vill du säga med det? Om du vill påstå att han ska lira enbart i AHL så fattar jag inte varför han drar över för det är enligt utsago inte speciellt kul att lira i AHL. Om han har tänkt att träna upp sig i AHL för att ta en plats i NHL så vill jag kvarstå med min åsikt om att han är för dålig för NHL och kommer förbli så. Fattar inte varför någon vill slänga pengar på Bång när man kan hitta någon i samma samhälle som gör jobbet bättre.reservjesus skrev:Ahl.crike skrev:SirDIFalot skrev:Fantastiskt trevligt om aik utöver Fasth, Gynge och Bång blir blåsta på Rosén!
clowns to the left of me, jokers to the right
Man ska inte säga inte. Han är snabb och rivig, en perfekt 3:e 4:e spelare i NHL/AHL. Skulle inte förvåna mig om han får chansen faktiskt.reservjesus skrev:Spela hockey i ett annat land, nya upplevelser? Jag antar bara att han kommer spela AHL, har samma åsikt som dig. För i NHL platsar han garanterat inte.crike skrev:Vad vill du säga med det? Om du vill påstå att han ska lira enbart i AHL så fattar jag inte varför han drar över för det är enligt utsago inte speciellt kul att lira i AHL. Om han har tänkt att träna upp sig i AHL för att ta en plats i NHL så vill jag kvarstå med min åsikt om att han är för dålig för NHL och kommer förbli så. Fattar inte varför någon vill slänga pengar på Bång när man kan hitta någon i samma samhälle som gör jobbet bättre.reservjesus skrev:Ahl.crike skrev:SirDIFalot skrev:Fantastiskt trevligt om aik utöver Fasth, Gynge och Bång blir blåsta på Rosén!
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Sv: Re: Hata aik
Han får väl en hel del pengar också, plus en sign-on bonuscrike skrev:Vad vill du säga med det? Om du vill påstå att han ska lira enbart i AHL så fattar jag inte varför han drar över för det är enligt utsago inte speciellt kul att lira i AHL. Om han har tänkt att träna upp sig i AHL för att ta en plats i NHL så vill jag kvarstå med min åsikt om att han är för dålig för NHL och kommer förbli så. Fattar inte varför någon vill slänga pengar på Bång när man kan hitta någon i samma samhälle som gör jobbet bättre.reservjesus skrev:Ahl.crike skrev:SirDIFalot skrev:Fantastiskt trevligt om aik utöver Fasth, Gynge och Bång blir blåsta på Rosén!
Hahah! Mäcktiga gnägget!Stulle skrev:http://www.gnaget2012.se/
Hata aik
kolla gnagare på tuben på den där sidan vilket jävla mongo! En Gnagare i ett nötskallajjnus skrev:Hahah! Mäcktiga gnägget!Stulle skrev:http://www.gnaget2012.se/

Har hört det samma så köp biljetter nu och fyll södra!!! Sjung som om livet hängde på det!Millwall skrev:Det ryktas om polsk hjälp till Gnaget!
FYLL SÖDRA!
KROSSA GNAGET!
Hata aik
Haha Blackarmys ordförande vilken jävla mupp " Det kommer väl vara 5000 djurgårdare där och deras backlinje kan hälsa hem. Dem kommer bli utsjungda på läktaren. HAHA farligt att uttala sig för tidigt om vi vinner ska jag se till att han bokstavligen får äta sitt eget skit!
Sv: Re: Hata aik
Haha, deras ordförande vad han nu heter verkar inte kunna stava heller.XantE skrev:Haha Blackarmys ordförande vilken jävla mupp " Det kommer väl vara 5000 djurgårdare där och deras backlinje kan hälsa hem. Dem kommer bli utsjungda på läktaren. HAHA farligt att uttala sig för tidigt om vi vinner ska jag se till att han bokstavligen får äta sitt eget skit!