Två toppspelare
Två toppspelare
Det är inte bara Hannula som tränar i förorten-även Soling är där. Handla nu DIF -ta båda!!!!Nåt måste göras! 

Ingen större fan av Soling eller Hannula, direkt. Men deras förmåga behöver vi just nu..
Men skulle (om man drömmer lite) kunna bli en rätt trevliga kedjor, typ:
Soling
Falk
Hörnqvist
Linkan
Otto
Hannula
Ölvestad
Bäcker
Dragan
Danielsson
Eklund
Ask
Men skulle (om man drömmer lite) kunna bli en rätt trevliga kedjor, typ:
Soling
Falk
Hörnqvist
Linkan
Otto
Hannula
Ölvestad
Bäcker
Dragan
Danielsson
Eklund
Ask
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
slagskott skrev:Vad tror du att Hannula har för löneanspråk?Mans91 skrev:kanske vore bra att göra det :O:O:O:O annars är inte styrelsen den bästa....
Jag tror nog mer på att han hamnar i Södertälje, de har kosing och måste upp, Hannula blir en härförare för dem.
jag tror nog mer på att hannula vill spela i elitserien
Hannula är en klasspelare som Djurgården ska göra allt de kan för att få. Chansen att vi får han med vår ekonomi är dock minimal.
Däremot Soling!! Jag bor i Linköping och har sett han under den sensate säsongen och jag kan gareantera er att han är helt kass! En stor vältränad kille som man tror ska vara fysisk och jobbig att möta men han är den fegaste och mest anonyma hockeyspelare jag sett.
Lägg ner soling diskussionen direkt, han suger!
Däremot Soling!! Jag bor i Linköping och har sett han under den sensate säsongen och jag kan gareantera er att han är helt kass! En stor vältränad kille som man tror ska vara fysisk och jobbig att möta men han är den fegaste och mest anonyma hockeyspelare jag sett.
holler med espen21 soling tror att han e bätre än va han e se bara när han spela i Brynäs då satt han på sargen å spände sig å kolla på när dom anndra värmde upp såna spelare behöver vi inte i dif ..espen21 skrev:Hannula är en klasspelare som Djurgården ska göra allt de kan för att få. Chansen att vi får han med vår ekonomi är dock minimal.
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag förstår inte hur en kille som Soling helt plötsligt kan ses som en "stor spelare" som skall frälsa DIF...
DIF:s chans att vända detta är att uppträda som LAG och finna haroni och energi i GRUPPEN. Med primadonnor som Soling så kommer det möjligen att gå ännu sämre.
Skall vi panikvärva ska det antingen vara lagspelare av god kvalitet som smälter in i gruppen snabbt och som därigenom förstärker laget. Eller en spelare av VÄRLDSKLASS som snittar minst två poäng per match som då får lov att vara hur divig som helst.
Tro mig - Soling är inte lösningen
DIF:s chans att vända detta är att uppträda som LAG och finna haroni och energi i GRUPPEN. Med primadonnor som Soling så kommer det möjligen att gå ännu sämre.
Skall vi panikvärva ska det antingen vara lagspelare av god kvalitet som smälter in i gruppen snabbt och som därigenom förstärker laget. Eller en spelare av VÄRLDSKLASS som snittar minst två poäng per match som då får lov att vara hur divig som helst.
Tro mig - Soling är inte lösningen