Två toppspelare

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Belde

Två toppspelare

Inlägg av Belde »

Det är inte bara Hannula som tränar i förorten-även Soling är där. Handla nu DIF -ta båda!!!!Nåt måste göras! :wink:
Användarvisningsbild
_Skogis
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av _Skogis »

Ingen större fan av Soling eller Hannula, direkt. Men deras förmåga behöver vi just nu..

Men skulle (om man drömmer lite) kunna bli en rätt trevliga kedjor, typ:
Soling
Falk
Hörnqvist

Linkan
Otto
Hannula

Ölvestad
Bäcker
Dragan

Danielsson
Eklund
Ask
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

Tränar hannula med oss ?? :D:D:D:D:D:D :):):)
Gäst

Inlägg av Gäst »

Nej..Han tränar med vallentuna
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

jaha, men jag fattar inte riktigt har han flyttat till stockhom utan att ha bestämt klubb eller ? har dif talat med han ?? :):)
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Djurgården hade inte kontaktat honom enligt uttalande tidigare i veckan.
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

kanske vore bra att göra det :O:O:O:O annars är inte styrelsen den bästa....
Användarvisningsbild
slagskott

Inlägg av slagskott »

Mans91 skrev:kanske vore bra att göra det :O:O:O:O annars är inte styrelsen den bästa....
Vad tror du att Hannula har för löneanspråk?

Jag tror nog mer på att han hamnar i Södertälje, de har kosing och måste upp, Hannula blir en härförare för dem.
Sports dont build character, it reveals it
Gäst

Inlägg av Gäst »

slagskott skrev:
Mans91 skrev:kanske vore bra att göra det :O:O:O:O annars är inte styrelsen den bästa....
Vad tror du att Hannula har för löneanspråk?

Jag tror nog mer på att han hamnar i Södertälje, de har kosing och måste upp, Hannula blir en härförare för dem.

jag tror nog mer på att hannula vill spela i elitserien
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

han kom ju inte till stockholm för en bra lön, han kom för att han ville vara med sin familj, och sen tror jag att han hellre vill hjälpa ett elitserielag att hånga kvar än att hjälpa en allsvenskt lag kommaupp..... :O
espen21

Inlägg av espen21 »

Hannula är en klasspelare som Djurgården ska göra allt de kan för att få. Chansen att vi får han med vår ekonomi är dock minimal.

Däremot Soling!! Jag bor i Linköping och har sett han under den sensate säsongen och jag kan gareantera er att han är helt kass! En stor vältränad kille som man tror ska vara fysisk och jobbig att möta men han är den fegaste och mest anonyma hockeyspelare jag sett.

Lägg ner soling diskussionen direkt, han suger!
Antie

Inlägg av Antie »

bournobine(stavning) då? fatta om vi kuned signa både han och hannula, då kasnke resten av spelarna kunde resa sig upp ur denna jävla dvala och fatta att nu e de allvar.
Dymek

Inlägg av Dymek »

espen21 skrev:Hannula är en klasspelare som Djurgården ska göra allt de kan för att få. Chansen att vi får han med vår ekonomi är dock minimal.

Däremot Soling!! Jag bor i Linköping och har sett han under den sensate säsongen och jag kan gareantera er att han är helt kass! En stor vältränad kille som man tror ska vara fysisk och jobbig att möta men han är den fegaste och mest anonyma hockeyspelare jag sett.

Lägg ner soling diskussionen direkt, han suger!
holler med espen21 soling tror att han e bätre än va han e se bara när han spela i Brynäs då satt han på sargen å spände sig å kolla på när dom anndra värmde upp såna spelare behöver vi inte i dif ..
Användarvisningsbild
Don_T

Inlägg av Don_T »

Soling verkar trivas utan att lira hockey!

Bild
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Jag förstår inte hur en kille som Soling helt plötsligt kan ses som en "stor spelare" som skall frälsa DIF...

DIF:s chans att vända detta är att uppträda som LAG och finna haroni och energi i GRUPPEN. Med primadonnor som Soling så kommer det möjligen att gå ännu sämre.

Skall vi panikvärva ska det antingen vara lagspelare av god kvalitet som smälter in i gruppen snabbt och som därigenom förstärker laget. Eller en spelare av VÄRLDSKLASS som snittar minst två poäng per match som då får lov att vara hur divig som helst.

Tro mig - Soling är inte lösningen
Skriv svar