DT åkte till Köln med sin fru för några dagar sedan.XantE skrev:vart läste du det?Glory1 skrev:Vettifan om det här har varit uppe, men nån tyskjävel påstår att DT har synts till på Kölns träningsområde
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lag
ok vad e oddsen för att han stannar i DIFpulverapa skrev:DT åkte till Köln med sin fru för några dagar sedan.XantE skrev:vart läste du det?Glory1 skrev:Vettifan om det här har varit uppe, men nån tyskjävel påstår att DT har synts till på Kölns träningsområde
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
2.05 enligt betsafe.XantE skrev:ok vad e oddsen för att han stannar i DIFpulverapa skrev:DT åkte till Köln med sin fru för några dagar sedan.XantE skrev:vart läste du det?Glory1 skrev:Vettifan om det här har varit uppe, men nån tyskjävel påstår att DT har synts till på Kölns träningsområde
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Fredrik Ericsson vore en mardröm och sannerligen ett bevis på att vi har svårt att få in spelare utan Djurgårdskoppling.
Vi behöver backar för förstabackpar nu, kom igen!
Expert.
Vem är målvaktstränare i DIF idag? Detta kanske låter helgalet men tror ni Söderström skulle vilja ta över den posten i framtiden?
Håkan Södergren verkar vara lite rastlös och uppmärksamhetstörstande nu när det är vår och hockey-VM och han inte får sitta i någon tv-studio och leverera plattityder och floskler. Han har förmodligen hockeyfeber.
Det är ju bevisligen han som är upphovsman till det nu till synes grundlösa ryktet om att Alexander Bonsaksen är på väg hit. Tittar man sedan på vilka som står på anställningslistan hos den norska klubben Lørenskog (där det senaste ryktet in - Fredrik Ericson, lirar) så ser man snart att en viss skallig Djurgårdslegendar tränat deras U19-lag under den senaste säsongen och med ens ter det sig väl ganska självklart vem mrmadhawks anonyma källa "med väldigt stor insyn" är.
Jag tycker det vore oroväckande om Challe i detta läge är och letar backar i Norge och jag gillar inte denna typ av ryktesspridning. Södergren framstår som lite lösmynt, skvallrig och spekulativ. Vem vet. Det kanske t.o.m. är han som är Silly-Tweetarn.
Det är ju bevisligen han som är upphovsman till det nu till synes grundlösa ryktet om att Alexander Bonsaksen är på väg hit. Tittar man sedan på vilka som står på anställningslistan hos den norska klubben Lørenskog (där det senaste ryktet in - Fredrik Ericson, lirar) så ser man snart att en viss skallig Djurgårdslegendar tränat deras U19-lag under den senaste säsongen och med ens ter det sig väl ganska självklart vem mrmadhawks anonyma källa "med väldigt stor insyn" är.
Jag tycker det vore oroväckande om Challe i detta läge är och letar backar i Norge och jag gillar inte denna typ av ryktesspridning. Södergren framstår som lite lösmynt, skvallrig och spekulativ. Vem vet. Det kanske t.o.m. är han som är Silly-Tweetarn.

- SirDIFalot
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=118924XantE skrev:Vem är målvaktstränare i DIF idag? Detta kanske låter helgalet men tror ni Söderström skulle vilja ta över den posten i framtiden?
Nej. Jag tror varken Söderström skulle vilja och ser inte varför vi skulle fråga honom. Bara för att man var en bra målvakt betyder inte att man är en bra målvaktstränare, särskilt inte om man brukade den gamla målvaktsstilen.
Expert.
Hehe nej självklart inte var bara en tanke som flög genom huvudet,läste intervjun med honom inför derbyt 20/9-11 och då sa han att han inte orkade tänka på hockeyn typ. Motivationen var slut.SirDIFalot skrev:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=118924XantE skrev:Vem är målvaktstränare i DIF idag? Detta kanske låter helgalet men tror ni Söderström skulle vilja ta över den posten i framtiden?
Nej. Jag tror varken Söderström skulle vilja och ser inte varför vi skulle fråga honom. Bara för att man var en bra målvakt betyder inte att man är en bra målvaktstränare, särskilt inte om man brukade den gamla målvaktsstilen.
Angående Tellqvist så undrar jag om man ska tro på vad rödhöken skriver här:http://mrmadhawk.se/2012/april/reidebor ... g-ock.html.. undra vilken kanonkälla det är.. vore intressant att veta. Hoppas verkligen det blir Tellqvist.
- SirDIFalot
Den är ju en månad gammal. Mycket kan ha hänt sedan dess.XantE skrev:Angående Tellqvist så undrar jag om man ska tro på vad rödhöken skriver här:http://mrmadhawk.se/2012/april/reidebor ... g-ock.html.. undra vilken kanonkälla det är.. vore intressant att veta. Hoppas verkligen det blir Tellqvist.
Expert.
Minns jag helt fel eller skrev inte Frasse att det var nära men att man inte var överens om hur lönen skulle betalas ut? Gällde ett tvåårsavtal.SirDIFalot skrev:Den är ju en månad gammal. Mycket kan ha hänt sedan dess.XantE skrev:Angående Tellqvist så undrar jag om man ska tro på vad rödhöken skriver här:http://mrmadhawk.se/2012/april/reidebor ... g-ock.html.. undra vilken kanonkälla det är.. vore intressant att veta. Hoppas verkligen det blir Tellqvist.
2014-04-07, vad hände?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Håller med. Minns honom för tiden hos oss. Då var han kass.SirDIFalot skrev:Fredrik Ericsson vore en mardröm och sannerligen ett bevis på att vi har svårt att få in spelare utan Djurgårdskoppling.
Har han inte blivit klasser bättre vore det ren idioti att ta in honom.
Ska vi inte tillbaka?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Vadå så dem är överens muntligt?Jepe skrev:Minns jag helt fel eller skrev inte Frasse att det var nära men att man inte var överens om hur lönen skulle betalas ut? Gällde ett tvåårsavtal.SirDIFalot skrev:Den är ju en månad gammal. Mycket kan ha hänt sedan dess.XantE skrev:Angående Tellqvist så undrar jag om man ska tro på vad rödhöken skriver här:http://mrmadhawk.se/2012/april/reidebor ... g-ock.html.. undra vilken kanonkälla det är.. vore intressant att veta. Hoppas verkligen det blir Tellqvist.
Hur länge sedan var det Frasse sa det då?
Kommer inte riktigt ihåg, kommer inte heller ihåg OM han sagt det. Var med en fråga eftersom jag har ett svagt minne av det. Men vet inte hundra.... Sen behöver inte det betyda något heller. Mycket som kan sätta stop för en värvning.XantE skrev:Hur länge sedan var det Frasse sa det då?
2014-04-07, vad hände?