Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Enligt mrmadhawk ska DIF vara intresserade av Fredrik Ericson samt Hadelöv om Tellen inte kommer hem..
Ur spår bönder!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Har Hannula hjärta för DIF? Inget illa om Mika han är förbannat duktig, men han är en legoknekt så enkelt är det.Nissehult skrev:Mika Hannula? Någon som har nån info? Har hjärtat men vet inte om han har möjlighet att få kontrakt utomlands?
Fredrik Ericson tycker jag ser intressant ut. Men folk kommer väl vara sjukt tveksamma till honom för att han har spelat ett år i Lörenskog.. Ericsson + en riktigt rutinerad stabil back och jag är nöjd.
Hadelöv.
Tellan, skärp dig nu, kom hem.
Hadelöv.

Hadelöv är ett riktigt jävla bra alternativ om inte Tellan kommer. Lär inte gråta floder vem det än blir!Kentta skrev:Fredrik Ericson tycker jag ser intressant ut. Men folk kommer väl vara sjukt tveksamma till honom för att han har spelat ett år i Lörenskog.. Ericsson + en riktigt rutinerad stabil back och jag är nöjd.
Hadelöv.![]()
Ja, det är bara jag som är sjukt jävla kräsen. Det funkar ju inte. Hadelöv är bara att tacka och ta emot om han vill lira för oss i allsvenskan!Manijock skrev:Hadelöv är ett riktigt jävla bra alternativ om inte Tellan kommer. Lär inte gråta floder vem det än blir!
Hadelöv har enligt Sydsvenskan (MFF:s inofficiella partiorgan, min anm.), 1) lagt av och 2) flyttat med hela familjen till Skåne, Sydsvenskan frågade löst om instats i Miffona kommande säsong men det lät inte som han var sugen; DIF lär inte ligga bättre till.Manijock skrev:Hadelöv är ett riktigt jävla bra alternativ om inte Tellan kommer. Lär inte gråta floder vem det än blir!Kentta skrev:Fredrik Ericson tycker jag ser intressant ut. Men folk kommer väl vara sjukt tveksamma till honom för att han har spelat ett år i Lörenskog.. Ericsson + en riktigt rutinerad stabil back och jag är nöjd.
Hadelöv.![]()
Vet egentligen inte vad du förväntat dig för målvakt? Tror inte vi har chans på Jocke Ericson eller Nihlstorp eller vad tror du? Eller det kanske är fel väg att ta en Elitseriemålvakt? Vi blickar mot andra sidan atlanten och tittar om det finns någon NHL-keeper som är villig att traska i träskmarkerna som kallas allsvenskan. Tror att vissa härinne har svårt att finna sig vid tanken att vi i nuläget i vanliga fall ska slåss om spelare som är för dåliga för elitserien samt duktiga HA-spelare. Vi ska inte slåss med Hiv eller fbk längre om spelare! Tellan skulle platsa i vilket som..Kentta skrev:Ja, det är bara jag som är sjukt jävla kräsen. Det funkar ju inte. Hadelöv är bara att tacka och ta emot om han vill lira för oss i allsvenskan!Manijock skrev:Hadelöv är ett riktigt jävla bra alternativ om inte Tellan kommer. Lär inte gråta floder vem det än blir!
Tellqvist är på tok för bra för HA och är fortfarande bara en våt dröm! Hadelöv känns rent kvalitetsmässigt som ett mer realistiskt nyförvärv.
Jo, det är han (lego). Men han har trots det hjärta för DIF.Rix skrev:Har Hannula hjärta för DIF? Inget illa om Mika han är förbannat duktig, men han är en legoknekt så enkelt är det.Nissehult skrev:Mika Hannula? Någon som har nån info? Har hjärtat men vet inte om han har möjlighet att få kontrakt utomlands?
Hadelöv vore en ren jäkla drömvärvning.
Samma här, men som tidigare nämnt så är Tellan på tok för bra för HA men det är ju nu hans DIF-hjärta står på spel,dock är det ju vi som pissat han i ansiktet dem närmsta 3 säsongerna. Han ville komma hem vi ville ha honom men ist så valde vi Wesslau tex.Kentta skrev:Ja, det är bara jag som är sjukt jävla kräsen. Det funkar ju inte. Hadelöv är bara att tacka och ta emot om han vill lira för oss i allsvenskan!Manijock skrev:Hadelöv är ett riktigt jävla bra alternativ om inte Tellan kommer. Lär inte gråta floder vem det än blir!
*host* Belfour *host*Manijock skrev:Vet egentligen inte vad du förväntat dig för målvakt? Tror inte vi har chans på Jocke Ericson eller Nihlstorp eller vad tror du? Eller det kanske är fel väg att ta en Elitseriemålvakt? Vi blickar mot andra sidan atlanten och tittar om det finns någon NHL-keeper som är villig att traska i träskmarkerna som kallas allsvenskan. Tror att vissa härinne har svårt att finna sig vid tanken att vi i nuläget i vanliga fall ska slåss om spelare som är för dåliga för elitserien samt duktiga HA-spelare. Vi ska inte slåss med Hiv eller fbk längre om spelare! Tellan skulle platsa i vilket som..Kentta skrev:Ja, det är bara jag som är sjukt jävla kräsen. Det funkar ju inte. Hadelöv är bara att tacka och ta emot om han vill lira för oss i allsvenskan!Manijock skrev:Hadelöv är ett riktigt jävla bra alternativ om inte Tellan kommer. Lär inte gråta floder vem det än blir!
Tellqvist är på tok för bra för HA och är fortfarande bara en våt dröm! Hadelöv känns rent kvalitetsmässigt som ett mer realistiskt nyförvärv.
Skämt åsido. Hadelöv vore ett grymt alternativ till Tellan. Men jag tror inte han är intresserad.
i
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Bonsaksen kommer inte att lira för Djurgården enligt grönvitasumo
http://gronvitasumo.blogg.se/
Nu börjar jag fatta varför det lallas Silly Season....
http://gronvitasumo.blogg.se/
Nu börjar jag fatta varför det lallas Silly Season....

Vettifan om det här har varit uppe, men nån tyskjävel påstår att DT har synts till på Kölns träningsområde
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
vart läste du det?Glory1 skrev:Vettifan om det här har varit uppe, men nån tyskjävel påstår att DT har synts till på Kölns träningsområde