Keene är DIF, livsnödvändiga 3preservjesus skrev:Dahlen är bra idag iaf, något positivt.
DIF Fotboll
- Lee Harvey Oswald
Re: DIF Fotboll
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- reservjesus
Håller med, Keene är fan livsviktig.Lee Harvey Oswald skrev:Keene är DIF, livsnödvändiga 3preservjesus skrev:Dahlen är bra idag iaf, något positivt.
clowns to the left of me, jokers to the right
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Underbar 2:a halvlek snacka om viktig vinst.
Keene är sjukt bra. Hoppas MP fattar att Santos bör starta på bänken nu.
- DIF_Soldier
Alltid kul när det blir mål när någon fjolla ligger och åmar sig i gräset. Vilket mähä.
Säg den glädje som varar
- Nummer19
Grymt skönt med vinst. Keene bara växer och växer i DIF tröjan.
Krossa gnaget!
Krossa gnaget!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
DIF Fotboll
Trrrrrrrre poäng! Keene var kung idag! Rajalakso hade med sig träbenet ut idag på plan! Yousefs inhopp - klockrent och kylig avslutning.
2014-04-07, vad hände?
Keene, Keene, Keene, Keene (muller). Älskar James, jävla killen alltså.
DIF Fotboll
James keene han e god han,riktigt skön vändning andra gången vi vänder mot ÖSK hemma samma resultat också
DIF Fotboll
Lite Ölvestad över Keene riktig kämpar glöd , en riktig järnkamin.
Krossa gnaget!
DIF Fotboll
Vi tar hem tre poäng (på håret) mot seriens sämsta lag som dessutom har en man mindre i 45min.
Starkt jobbat..
Keene förtjänar dock all cred han får här, skrek på sina medspelare att hänga med upp och utmanade Örebros målvakt flera gånger. Han och Mark Pedersen är bästa nyförvärven enligt mig.
Hellquist klev upp något steg men har fortfarande en bit kvar och det är bara tur att vi inte blir straffade för de div 4-missar vi gör på egen planhalva.
Starkt jobbat..
Keene förtjänar dock all cred han får här, skrek på sina medspelare att hänga med upp och utmanade Örebros målvakt flera gånger. Han och Mark Pedersen är bästa nyförvärven enligt mig.
Hellquist klev upp något steg men har fortfarande en bit kvar och det är bara tur att vi inte blir straffade för de div 4-missar vi gör på egen planhalva.
Jag vill gärna att Span får chansen på högerkanten om Nymann ska fortsätta vara högerback.
- Daniel08
- Medlem: Ja, ständig medlem
Någon som känner till något mer om Youssef? Han verkar ju vara het så varför inte förlänga?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 4775479.ab
Ständig medlem säsongen DIF åkte ner i allsvenskan.
Han skrev själv på twitter:Daniel08 skrev:Någon som känner till något mer om Youssef? Han verkar ju vara het så varför inte förlänga?
"@ChristerYoussef:
Jag har aldrig krävt o få spel tid , ändå vinklar man det till något krav från min sida #inteok
@ChristerYoussef:
Fel citerad igen !!"
Ur spår bönder!