Välkommen Marcus Sörensen!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Välkommen Marcus Sörensen!
Japp, han regerar på detta forum för tillfället 

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Mycket bra. Ser ut att stämma med den bild han visade i juniorlaget. Gillar som sagt att irritera framför motståndarmålet. Bangar inte för en fight och är faktiskt rätt hygglig där.
Spelar som om han väger 10kg mer än vad han gör.
Som många andra lovande i DIF, behöver muskler. Ät för helvete.
Född till sportchef.
Återigen en spännande värvning helt i min linje.
Skall villigt erkänna att allt jag vet om denna pjäs finns i Terry's inlägg (tack!).
Men dra åt helvete vad lik han är Mackan i sin utseende och kroppsspråk!
Skall villigt erkänna att allt jag vet om denna pjäs finns i Terry's inlägg (tack!).
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Fiskmaesen
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Välkommen Marcus, men frisyren Marcus, frisyren...
Lik mackan i spelsättet också.sensei skrev:Återigen en spännande värvning helt i min linje.
Född till sportchef.
Så gräslig är den la inte? Eller....Fiskmaesen skrev:Välkommen Marcus, men frisyren Marcus, frisyren...

OT: Intressant värvning. Välkommen!
1891
En del spinkiga snubbar just nu. Mer mat nu! Och chins.android skrev:Mycket bra. Ser ut att stämma med den bild han visade i juniorlaget. Gillar som sagt att irritera framför motståndarmålet. Bangar inte för en fight och är faktiskt rätt hygglig där.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- -daniel-
Betydligt snabbare på grillorna, dock.android skrev:Lik mackan i spelsättet också.sensei skrev:Återigen en spännande värvning helt i min linje.
- SirDIFalot
Ser man vad Sörensen åstadkommit hittills i karriären redan innan han fyllde 20 år så ser det riktigt jävla bra ut. Detta kan bli ett av årets utropstecken.
Expert.
- -daniel-
Vet inte om vi är överdrivet positiva nu (antagligen) men jag har också väldigt bra vibbar från honom...kommer ihåg att jag var halvt förkrossad när han lämnade oss förut eftersom det verkligen kändes som en riktig råtalang som skulle komma bli guld värd. Kan det stora genombrottet komma nästa säsong? Plz?SirDIFalot skrev:Ser man vad Sörensen åstadkommit hittills i karriären redan innan han fyllde 20 år så ser det riktigt jävla bra ut. Detta kan bli ett av årets utropstecken.
- SirDIFalot
Det sköna är att han känns lagom bra. Inte Krüger/Zibbe/Åberg-bra då man inte ens hinner tänka "Jaha, hur länge får vi behålla honom" innan han har hunnit dra.-daniel- skrev:Vet inte om vi är överdrivet positiva nu (antagligen) men jag har också väldigt bra vibbar från honom...kommer ihåg att jag var halvt förkrossad när han lämnade oss förut eftersom det verkligen kändes som en riktig råtalang som skulle komma bli guld värd. Kan det stora genombrottet komma nästa säsong? Plz?SirDIFalot skrev:Ser man vad Sörensen åstadkommit hittills i karriären redan innan han fyllde 20 år så ser det riktigt jävla bra ut. Detta kan bli ett av årets utropstecken.
Han snittade 0,58 poäng per match ifjol. Bara han ligger kvar på det snittet så kommer han göra 30 poäng i år. (0,58x52=30,4)
Jag tror dock han utvecklas och dessutom får spela i bättre omgivningen samt trivs bättre socialt... 40 poäng blir det!!!!
Expert.
- John Terry
- Djurgården Hockey
Han var näst bäst i Borås med det poängsnittet, och jag tror också han har goda möjligheter till uppemot 40 poäng i vinter. Men jag tror att han är väldigt beroende utav speltid (vilket såklart alla är) och förtroende i powerplay för att ha chans att n dom siffrorna.SirDIFalot skrev:Det sköna är att han känns lagom bra. Inte Krüger/Zibbe/Åberg-bra då man inte ens hinner tänka "Jaha, hur länge får vi behålla honom" innan han har hunnit dra.-daniel- skrev:Vet inte om vi är överdrivet positiva nu (antagligen) men jag har också väldigt bra vibbar från honom...kommer ihåg att jag var halvt förkrossad när han lämnade oss förut eftersom det verkligen kändes som en riktig råtalang som skulle komma bli guld värd. Kan det stora genombrottet komma nästa säsong? Plz?SirDIFalot skrev:Ser man vad Sörensen åstadkommit hittills i karriären redan innan han fyllde 20 år så ser det riktigt jävla bra ut. Detta kan bli ett av årets utropstecken.
Han snittade 0,58 poäng per match ifjol. Bara han ligger kvar på det snittet så kommer han göra 30 poäng i år. (0,58x52=30,4)
Jag tror dock han utvecklas och dessutom får spela i bättre omgivningen samt trivs bättre socialt... 40 poäng blir det!!!!