Ha ha ha...pulverapa skrev:Kricke: DIF stavas med universaler.
Skickat från min MB860 via Tapatalk 2
Ha ha ha...pulverapa skrev:Kricke: DIF stavas med universaler.
Inte bara STORA bokstäver utan JÄVLiGT stora. I like it!fillefilander skrev:Ha ha ha...pulverapa skrev:Kricke: DIF stavas med universaler.
Skickat från min MB860 via Tapatalk 2
Vad snackar du om. Vi är 9 nu och räkna med att vi borde vara 14 forwards varav åtminstone 2-3 borde vara forwards till de två första kedjorna iaf. Sen ska det in en förstemålis och 4 backar till!robin975 skrev:DIF har nu 9 stycken forwards, det hade vi förra säsongen.seppuko skrev:Nej, igår var det lördag och idag är det söndag. Intresset är kvar, men förhandlingarna har antagligen fått börja om eftersom man var ute efter honom när vi fortfarande var ett elitserielag. Men alla starka rykten placerar honom här.robin975 skrev:Vad händer med Markus Ljungh nu då? Har dom slutat visat intresse för honom?
Tror du DIF fixar fler forwards?
Ljungh eller Ottosson? Vem blir det tror ni?
Tror detsamma, och det framgår ju rätt tydligt enligt det som står i nyheten. Dvs "...som alla kämpar om en plats i A-laget den kommande säsongen" och sen den individuella utvärderingen av spelarna är ju exempelvis på Weigel att han måste jobba upp styrkan osv. Tror det max är en ordinarie och dit borde naturligtvis Blomstrand räknas.SirDIFalot skrev:Jag både tror och hoppas att de junisarna vi signade idag inte räknas allihop som ordinarie forwards.
Hoppas det! Tellan vore en dröm att få tillbaka.Stanowski skrev:Jaha vad tror ni Challe bjuder bjuder på för godis nästa vecka?
Tellan??
Som sagt, såhär får det bli!-daniel- skrev:Tror detsamma, och det framgår ju rätt tydligt enligt det som står i nyheten. Dvs "...som alla kämpar om en plats i A-laget den kommande säsongen" och sen den individuella utvärderingen av spelarna är ju exempelvis på Weigel att han måste jobba upp styrkan osv. Tror det max är en ordinarie och dit borde naturligtvis Blomstrand räknas.SirDIFalot skrev:Jag både tror och hoppas att de junisarna vi signade idag inte räknas allihop som ordinarie forwards.
Är Sörensen så bra? Visst, vi lirar i HA men...?SirDIFalot skrev:Som sagt, såhär får det bli!-daniel- skrev:Tror detsamma, och det framgår ju rätt tydligt enligt det som står i nyheten. Dvs "...som alla kämpar om en plats i A-laget den kommande säsongen" och sen den individuella utvärderingen av spelarna är ju exempelvis på Weigel att han måste jobba upp styrkan osv. Tror det max är en ordinarie och dit borde naturligtvis Blomstrand räknas.SirDIFalot skrev:Jag både tror och hoppas att de junisarna vi signade idag inte räknas allihop som ordinarie forwards.
Linkan - Johner - Ölvestad
X1 - X2 - X3
Hank - Weigel - X4
Honken - Fimpen - Blomstrand
X1 = Soares/Fleury
X2 = Otto
X3 = Ljungh
X4 = Sörensen
Låter fullt rimligt och relativt tänkbart. Tror dock vi kan få se Ljungh som andracenter om inte Otto signar och att vi istället tar in en ytterforward till. Men liiiiite skeptisk till Weigel ändå, han har inte direkt varit framgångsrik de chanser han fått. Ser lite vilsen ut och något klen, men han kan naturligtvis ta stora steg tills nästa säsong. Sen får man inte glömma det är en division under Elitserien vilket också så klart kan gynna honom...SirDIFalot skrev:Som sagt, såhär får det bli!-daniel- skrev:Tror detsamma, och det framgår ju rätt tydligt enligt det som står i nyheten. Dvs "...som alla kämpar om en plats i A-laget den kommande säsongen" och sen den individuella utvärderingen av spelarna är ju exempelvis på Weigel att han måste jobba upp styrkan osv. Tror det max är en ordinarie och dit borde naturligtvis Blomstrand räknas.SirDIFalot skrev:Jag både tror och hoppas att de junisarna vi signade idag inte räknas allihop som ordinarie forwards.
X1 - X2 - X3
Hank - Weigel - X4
X1 = Soares/Fleury
X2 = Otto
X3 = Ljungh
X4 = Sörensen
17 poäng på 29 matcher i HA ifjol, i ett av de sämsta lagen. Jag skulle absolut tacka ja till honom i en tredjekedja.litto skrev:Är Sörensen så bra? Visst, vi lirar i HA men...?SirDIFalot skrev:Som sagt, såhär får det bli!-daniel- skrev:Tror detsamma, och det framgår ju rätt tydligt enligt det som står i nyheten. Dvs "...som alla kämpar om en plats i A-laget den kommande säsongen" och sen den individuella utvärderingen av spelarna är ju exempelvis på Weigel att han måste jobba upp styrkan osv. Tror det max är en ordinarie och dit borde naturligtvis Blomstrand räknas.SirDIFalot skrev:Jag både tror och hoppas att de junisarna vi signade idag inte räknas allihop som ordinarie forwards.
X1 - X2 - X3
Hank - Weigel - X4
X1 = Soares/Fleury
X2 = Otto
X3 = Ljungh
X4 = Sörensen
Ja, jag håller med. Men som tredjecenter i allsvenskan borde han duga gott. Hoppas man kan peta in honom i PP också. (Jo, för vi i Sverige gör ju alltid specialformationer i PP.....)-daniel- skrev:Låter fullt rimligt och relativt tänkbart. Tror dock vi kan få se Ljungh som andracenter om inte Otto signar och att vi istället tar in en ytterforward till. Men liiiiite skeptisk till Weigel ändå, han har inte direkt varit framgångsrik de chanser han fått. Ser lite vilsen ut och något klen, men han kan naturligtvis ta stora steg tills nästa säsong. Sen får man inte glömma det är en division under Elitserien vilket också så klart kan gynna honom...SirDIFalot skrev:Som sagt, såhär får det bli!-daniel- skrev:Tror detsamma, och det framgår ju rätt tydligt enligt det som står i nyheten. Dvs "...som alla kämpar om en plats i A-laget den kommande säsongen" och sen den individuella utvärderingen av spelarna är ju exempelvis på Weigel att han måste jobba upp styrkan osv. Tror det max är en ordinarie och dit borde naturligtvis Blomstrand räknas.SirDIFalot skrev:Jag både tror och hoppas att de junisarna vi signade idag inte räknas allihop som ordinarie forwards.
X1 - X2 - X3
Hank - Weigel - X4
X1 = Soares/Fleury
X2 = Otto
X3 = Ljungh
X4 = Sörensen
Tror dock att Weigel räknas som ordinarie. Det är hans tur nu. Han har spelat klart i J20 och är faktiskt den enda som har fått ett tröjnummer ännu (#24) på hemsidan här. Sedan kanske man inte ska läsa in för mycket i det, men inte ens Blomstrand har fått det. Ha ha, jag vet inte, men jag tror att om han tränar hårt under sommaren kan han blomma ut rejält.-daniel- skrev:Tror detsamma, och det framgår ju rätt tydligt enligt det som står i nyheten. Dvs "...som alla kämpar om en plats i A-laget den kommande säsongen" och sen den individuella utvärderingen av spelarna är ju exempelvis på Weigel att han måste jobba upp styrkan osv. Tror det max är en ordinarie och dit borde naturligtvis Blomstrand räknas.SirDIFalot skrev:Jag både tror och hoppas att de junisarna vi signade idag inte räknas allihop som ordinarie forwards.