Jim Morrison skrev:Kricke är ett aih-troll... Läs hans posthistorik och ignorera honom sedan. Talar aldrig gott om DIF eller beslut som DIF gör och försvarar aih konstant. Använder skällsord som "Sålna" så han inte ska bli lika genomskinlig.
Puss på dig snuttjulle. Intressant att man blir kallad för troll bara för att man är kritisk.
Jag antar att du är en sån där likgiltig plastsupporter som INTE buade ut laget i kvalserien och som inte krävde styrelsens avgång och som tycker allt är så fantastiskt och underbart även om vi nu spelar i allsvenskan.
Jag har visst talat gott om Dif men det är inte lätt när det är en massa amatörer som sköter föreningen och som inte gör sitt jobb. Kan du ge mig något positivt med dif från den senaste säsongen? Nej. Jag tänkte väl det. Och kolla in vad många andra skriver, de är minst lika negativa som jag. Men de kritiseras inte. Märkligt...
Tråkigt att alla negativa röster ska tystas för att alla äckliga mysputtar ska få breda ut sig och tycka att allt är så fantastiskt och att alla är så jättebra och gör ett sånt jättebra jobb och aldrig någonsin ens få för sig att skriva ett negativt ord. Jag är utled på alla AMATÖRER och amatörism som genomsyrar denna förening och har gjort så de senaste åren. Och det positiva jag har skrivit om laget från norra sidan är bara ett krasst konstaterande att de tyvärr kört om oss. Verkligheten är ju att de spelar i elitserien och inte vi. Det kan du inte komma ifrån.
Det måste upp en nivå på samtliga håll och kanter men det är inte så lätt när positivputtarna och myspåsarna ständigt tycker allt är så jättebra och underbart med allting som det redan är.
Och du själv skriver två av tre bokstäver i mordors namn så du är ju mer positivt inställd till dem än vad jag är. Jag skriver ju inte ens någon skrivelse ur deras namn. Så kasta inte sten i glashus. Å andra sidan vet jag inte varför jag ens svarar på det du skriver. Jag brukar nämligen leva efter mottot: "Argumentera aldrig med en idiot. Den drar ned dig på dennes egen nivå och slår dig sedan på större rutin".
Puss på dig!
Angående facebook-inlogg. Aftonbladets försök har ju varit "lyckat". Deras mätningar har visat att hatet är större än någonsin och att omkring 80 procent har fejkkonton på Facebook och kan ösa på med ännu mer skit, så det är ingen lösning.