Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
- Jim Morrison
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Kricke är ett aih-troll... Läs hans posthistorik och ignorera honom sedan. Talar aldrig gott om DIF eller beslut som DIF gör och försvarar aih konstant. Använder skällsord som "Sålna" så han inte ska bli lika genomskinlig.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Är mer och mer böjd att hålla med dig.Jim Morrison skrev:Kricke är ett aih-troll... Läs hans posthistorik och ignorera honom sedan. Talar aldrig gott om DIF eller beslut som DIF gör och försvarar aih konstant. Använder skällsord som "Sålna" så han inte ska bli lika genomskinlig.
Alltid Oavsett.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi skulle fan skaffa en forumarrest för dessa forumtroll som kommer och går. Trollar dom för mycket blir det forumarrest i 12 timmar...fortsätter sedan trolleriet blir det häktning och trollet förses med kula runt fotleden och förvisas från detta forum på livstid. Magnutz är arrestföreståndare och enväldig högsta domstol.
Död åt alla dessa forumtroll...
Tanken är att vi seriösa forumister får glutta in och skåda trollen i arresten och se vilka dom är i verkligheten...demokrati och öppenhet..Yes..
Tanken är att vi seriösa forumister får glutta in och skåda trollen i arresten och se vilka dom är i verkligheten...demokrati och öppenhet..Yes..
Senast redigerad av Doyle den 2012-04-28 13:12:30, redigerad totalt 1 gånger.
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
En lite för hetlevrad person kan råka ut för tillfällig bann men de här trollen som aldrig tillför något tycker jag ska plockas bort direkt och tills Dovre faller.Doyle skrev:Vi skulle fan skaffa en forumarrest för dessa forumtroll som kommer och går. Trollar dom för mycket blir det forumarrest i 12 timmar...fortsätter sedan trolleriet blir det häktning och trollet förses med kula runt fotleden och förvisas från detta forum på livstid. Magnutz är arrestföreståndare och enväldig högsta domstol.
- Andy
Jag tror att du kan räkna med att få blicka in i delar av den himlen redan nästa veckaTessan skrev:DT, Otto och Tellan vore sköna namn att göra klart med. Kan vi sedan krydda med Sörensen. Ljung och Gustafsson, är man i sjunde himlen!
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
- BaronVonDif
Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lag
En 12 års gräns kanske?JohanPez skrev:En lite för hetlevrad person kan råka ut för tillfällig bann men de här trollen som aldrig tillför något tycker jag ska plockas bort direkt och tills Dovre faller.Doyle skrev:Vi skulle fan skaffa en forumarrest för dessa forumtroll som kommer och går. Trollar dom för mycket blir det forumarrest i 12 timmar...fortsätter sedan trolleriet blir det häktning och trollet förses med kula runt fotleden och förvisas från detta forum på livstid. Magnutz är arrestföreståndare och enväldig högsta domstol.
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Re: Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och
Bästa är väl egentligen att bara skita i vad de skriver, don't feed the troll.BaronVonDif skrev:En 12 års gräns kanske?JohanPez skrev:En lite för hetlevrad person kan råka ut för tillfällig bann men de här trollen som aldrig tillför något tycker jag ska plockas bort direkt och tills Dovre faller.Doyle skrev:Vi skulle fan skaffa en forumarrest för dessa forumtroll som kommer och går. Trollar dom för mycket blir det forumarrest i 12 timmar...fortsätter sedan trolleriet blir det häktning och trollet förses med kula runt fotleden och förvisas från detta forum på livstid. Magnutz är arrestföreståndare och enväldig högsta domstol.

Alltid Oavsett.
Hinta vilken del av det där himmelriket det kan vara? Ljungh är väl så gott som klar! Tjärna,otto och tellan, då skulle det nog bli lite blött i byxorna tom!Andy skrev:Jag tror att du kan räkna med att få blicka in i delar av den himlen redan nästa veckaTessan skrev:DT, Otto och Tellan vore sköna namn att göra klart med. Kan vi sedan krydda med Sörensen. Ljung och Gustafsson, är man i sjunde himlen!
- Lee Harvey Oswald
Re: Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och
Kommer hjälpa föga då det bevisligen finns personer här inne som är över 35 vårar men ligger på samma mognadsgrad som en 7 åringBaronVonDif skrev:En 12 års gräns kanske?JohanPez skrev:En lite för hetlevrad person kan råka ut för tillfällig bann men de här trollen som aldrig tillför något tycker jag ska plockas bort direkt och tills Dovre faller.Doyle skrev:Vi skulle fan skaffa en forumarrest för dessa forumtroll som kommer och går. Trollar dom för mycket blir det forumarrest i 12 timmar...fortsätter sedan trolleriet blir det häktning och trollet förses med kula runt fotleden och förvisas från detta forum på livstid. Magnutz är arrestföreståndare och enväldig högsta domstol.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Kan inge ta bort den där jävla kricke han är ju inne på varenda tråd o sprider en massa negativ skit snack, tyvärr är det för enkelt för dessa idioter, börjar undra om det inte vore bäst att alla fick visa sin identitet.18DIF91 skrev:Är mer och mer böjd att hålla med dig.Jim Morrison skrev:Kricke är ett aih-troll... Läs hans posthistorik och ignorera honom sedan. Talar aldrig gott om DIF eller beslut som DIF gör och försvarar aih konstant. Använder skällsord som "Sålna" så han inte ska bli lika genomskinlig.
Det har varit på tok för mycket troll, o det sabbar flytet i seriösa diskussioner.
Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lag
Inte för att vara sån, men nästan hela forumet har varit extremt negativt i två säsonger nu, bortsett från ett par personer. Såhär positivt är underbart att se ändåemilin skrev:Kan inge ta bort den där jävla kricke han är ju inne på varenda tråd o sprider en massa negativ skit snack, tyvärr är det för enkelt för dessa idioter, börjar undra om det inte vore bäst att alla fick visa sin identitet.18DIF91 skrev:Är mer och mer böjd att hålla med dig.Jim Morrison skrev:Kricke är ett aih-troll... Läs hans posthistorik och ignorera honom sedan. Talar aldrig gott om DIF eller beslut som DIF gör och försvarar aih konstant. Använder skällsord som "Sålna" så han inte ska bli lika genomskinlig.
Det har varit på tok för mycket troll, o det sabbar flytet i seriösa diskussioner.

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Dags att se över möjligheten att länka forumets login till Facebook. Så blir det inget "gömma sig" mer. Tankar på det?
Edit: Tog rätt på ett stavfel..
Edit: Tog rätt på ett stavfel..

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- -daniel-
Dålig idé, då blir jag i varje fall den första att lämna (and there was much rejoicing). Våga vägra Facebook.Magnutz skrev:Dags att se över möjligheten att länka foruemts login till Facebook. Så blir det inget "gömma sig" mer. Tankar på det?
- SirDIFalot
Går det ens att utföra? Det tvivlar jag på.Magnutz skrev:Dags att se över möjligheten att länka foruemts login till Facebook. Så blir det inget "gömma sig" mer. Tankar på det?
Expert.
Nummer två......-daniel- skrev:Dålig idé, då blir jag i varje fall den första att lämna (and there was much rejoicing). Våga vägra Facebook.Magnutz skrev:Dags att se över möjligheten att länka foruemts login till Facebook. Så blir det inget "gömma sig" mer. Tankar på det?