Tänk OM Hannula och Dicken kommer tillbaka.Jim Morrison skrev:http://yfrog.com/i3zseozHawk skrev:Tänkte lite på ryktet angående Hannula, är det fortfarande aktuellt eller är det avskrivet?
Antar att det är det senare alternativet...
Hannula ville också att Linkan skulle hem...
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Hannula har det väl ändå pratats om lite? tystare med Dicken där emot inte för att jag skulle ha något emot han heller precis!.Bjurre skrev:Tänk OM Hannula och Dicken kommer tillbaka.Jim Morrison skrev:http://yfrog.com/i3zseozHawk skrev:Tänkte lite på ryktet angående Hannula, är det fortfarande aktuellt eller är det avskrivet?
Ja Hannula har det fint i Hua Hin just nu, vi får hoppas att han kritar på när han kommer hem igen. Men det är ju för bra för att vara sant...Jim Morrison skrev:http://yfrog.com/i3zseozHawk skrev:Tänkte lite på ryktet angående Hannula, är det fortfarande aktuellt eller är det avskrivet?
Snygg avatar btw Hawk 

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Hannula är en legoknekt som bara spelar för lönechecken. Bara att glömma.
Fan vad det slog mig nu... Vi måste verkligen gå upp i år. När hypen att ta tillbaka DIF är stor. Skulle vi missa att gå upp i år så tror jag suget hos flera av spelarna går ner en hel del. Plus att våra spelare som håller ES-kvalité dvs Linkan, Jimmie mfl blir ju bara äldre. Tellan kan säkert tänka sig spela tillbaka DIF. Men harva i allsvenskan i 3-4 år? Njae. Tror han ger det ett år.
Fan vad det slog mig nu... Vi måste verkligen gå upp i år. När hypen att ta tillbaka DIF är stor. Skulle vi missa att gå upp i år så tror jag suget hos flera av spelarna går ner en hel del. Plus att våra spelare som håller ES-kvalité dvs Linkan, Jimmie mfl blir ju bara äldre. Tellan kan säkert tänka sig spela tillbaka DIF. Men harva i allsvenskan i 3-4 år? Njae. Tror han ger det ett år.
Expert.
Hehe tyckte den var så jävla bra, så var tvungen att norpa denBjurre skrev:Snygg avatar btw Hawk

- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Har nästan en klump i halsen av glädje just nu, hur man nu kan ha det. Gråten kanske är nära. Fan så skönt att Linkan är tillbaka. Var verkligen inte säker på att den här dagen skulle komma och det har varit sjukt tungt.
Han kommer såklart smälla in overkligt många poäng i allsvenskan och man kan bara hoppas på att han håller sig fräsch ett par år till sen.
Hoppas han får några riktigt grymma lekkamrater nu bara.
Han kommer såklart smälla in overkligt många poäng i allsvenskan och man kan bara hoppas på att han håller sig fräsch ett par år till sen.

- Järnkaminen90
En av dom fyra jag skrev klar alltså.. Undrar vem av Ljungh, Tellan och Nils Andersson som kommer näst?? 

Nästan blir väl ljungh!, sen kommer hannula!Järnkaminen90 skrev:En av dom fyra jag skrev klar alltså.. Undrar vem av Ljungh, Tellan och Nils Andersson som kommer näst??
- SirDIFalot
Är det bara jag som tror att det kan dröja riktigt länge med Tellan? Är ju knäpptyst om honom.
Expert.
Han har väl semester nu skulle jag tro?SirDIFalot skrev:Är det bara jag som tror att det kan dröja riktigt länge med Tellan? Är ju knäpptyst om honom.
- SirDIFalot
Ja just därför.Robin.H skrev:Han har väl semester nu skulle jag tro?SirDIFalot skrev:Är det bara jag som tror att det kan dröja riktigt länge med Tellan? Är ju knäpptyst om honom.
Expert.
Challe kan ju ringa hotellet och fråga efter faxnummer. Sen skicka kontraktet så kan ju Tellan krita på under semestern .Robin.H skrev:Han har väl semester nu skulle jag tro?SirDIFalot skrev:Är det bara jag som tror att det kan dröja riktigt länge med Tellan? Är ju knäpptyst om honom.

-
Hur går snacket kring Markus Ljungh? enligt många här inne verkar det ju vara klart.
Bjurre skrev:Challe kan ju ringa hotellet och fråga efter faxnummer. Sen skicka kontraktet så kan ju Tellan krita på under semestern .Robin.H skrev:Han har väl semester nu skulle jag tro?SirDIFalot skrev:Är det bara jag som tror att det kan dröja riktigt länge med Tellan? Är ju knäpptyst om honom.
Tror inte det skulle vara så uppskattat! på semestern äre semester, och inget annat.
Sedan kan ju tellan sagt till challe att han fixar sådant när han kommer tillbaka. Bara för att inte vi vet något så behöver det inte vara någon panik.