Bjurre skrev:Synd att det inte var en annan Lidström från västerås.
Sämsta jag hört.
Väldigt intressant värvning i David Lidström. Fantastisk intressant spelare som kan utvecklas sig helt klart i DIF. Men är väldigt stabil och har bra rutin från Allsvenskan. Helt klart en godkänd värvning. Bra DIF!
Va bra då vet jag det.
Jag skulle byta bort både David och Kim för Red Wings #5.
Men va realistisk istället?
Vem fan skulle inte byta bort David och Kim för #5? Men både du och jag och alla andra vet att han aldrig skulle hamna i Djurgården. Så varför ens sitta och skriva det här. Skapa en ny tråd då som heter "Jag drömmer om" istället.
Sämsta jag hört.
Väldigt intressant värvning i David Lidström. Fantastisk intressant spelare som kan utvecklas sig helt klart i DIF. Men är väldigt stabil och har bra rutin från Allsvenskan. Helt klart en godkänd värvning. Bra DIF!
Va bra då vet jag det.
Vem fan skulle inte byta bort David och Kim för #5? Men både du och jag och alla andra vet att han aldrig skulle hamna i Djurgården. Så varför ens sitta och skriva det här. Skapa en ny tråd då som heter "Jag drömmer om" istället.
Vem har sagt till dig att det inte kan hända? Pratat med Nicklas eller?
Sen är detta en Silly tård och då är väl tex Hannula lika orealistisk.
Ser ingen tråd om att jag drömmer om på Mika.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Sämsta jag hört.
Va bra då vet jag det.
Vem har sagt till dig att det inte kan hända? Pratat med Nicklas eller?
Sen är detta en Silly tård och då är väl tex Hannula lika orealistisk.
Ser ingen tråd om att jag drömmer om på Mika.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Håller med föregående talare om att det känns som en bra värvning. Om man ska tro egenskaperna som "folk" sammanfattar Lidström med verkar han vara i en uppåtstigande kurva spelmässigt. Han är rätt i åldern (lite talang + lite erfarenheter) och säkert JÄVLIGT sugen på ES-spel med tanke på att han harvat i AS i några år.
ElDon skrev:Håller med föregående talare om att det känns som en bra värvning. Om man ska tro egenskaperna som "folk" sammanfattar Lidström med verkar han vara i en uppåtstigande kurva spelmässigt. Han är rätt i åldern (lite talang + lite erfarenheter) och säkert JÄVLIGT sugen på ES-spel med tanke på att han harvat i AS i några år.
Just det där med Uppåtstigande kurva är väldigt tilltalande. Att han också beskrivs som rörlig och med fin skridskoåkning gör inte saken sämre.
Tänkte börja hänga på twitter för att få lite snabb info istället för att förstöra F5 knappen här, ni som har lite mer kolla kanske kan rekommendera några som brukar ha bra/rolig info om dif/silly?
Senast redigerad av david.lindstrom den 2012-04-25 15:58:11, redigerad totalt 1 gånger.
Mycket intressant värvning faktiskt. Statistik från förra året:
M GP A P PIM +/-
52 6 18 24 14 39:33
Åttonde bästa back poängmässigt låter lovande. Frågan är varför han harvat i HA efter att ha blivit utnämnd till TV-puckens bästa back 2004/2005. Hoppas att David sedan dess lärt sig att talang inte leder någonvart om man inte tränar också. Verkar i alla fall så på Challe.
Swordthain skrev:Mycket intressant värvning faktiskt. Statistik från förra året:
M GP A P PIM +/-
Åttonde bästa back poängmässigt låter lovande. Frågan är varför han harvat i HA efter att ha blivit utnämnd till TV-puckens bästa back 2004/2005. Hoppas att David sedan dess lärt sig att talang inte leder någonvart om man inte tränar också. Verkar i alla fall så på Challe.
Deilert blev också utnämnd till TV-puckens bästa back.
Skönt att få in en back. När man leker scout själv är det jävligt svårt att hitta bra backar. Därför väldigt viktigt att vi får behålla framför allt Daniel Tjärnqvist. Herregud vad viktig han skulle vara i allsvenskan. Men också Erik Gustafsson och Claesson, kanske även Holm. Claesson drar väl iof troligen till AHL.
backuppsättning:
Daniel Tjärnqvist - Ny
David Lidström - Erik Gustafsson
Lennhammer - NY
7:e back: Holm
För övrigt fann jag en annan intressant spelare i Bofors, dock forward. Fredrik Höggren. Nära gå till Elitserien i fjol men blev kvar i Bofors och gjorde en ny fin säsong (vad jag läst mig till).
david.lindstrom skrev:Tänkte börja hänga på twitter för att få lite snabb info istället för att förstöra F5 knappen här, ni som har lite mer kolla kanske kan rekommendera några som brukar ha bra/rolig info om dif/silly?
Mrmadhawk, Gronvitasumo. Det är de två jag vet iallafall :/
Swordthain skrev:Mycket intressant värvning faktiskt. Statistik från förra året:
M GP A P PIM +/-
Haha, sånt där är oslagbart.
Ungefär som att säga "Frågan är varför jag är hungrig nu när jag åt igår?"