Din favoritspelare i årets trupp?
-
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Har lite svårt att se någon solklar favoritspelare. Men så har man ju haft en del stora idoler genom åren. Det började med Södergren, därefter Thomas Eriksson följt av Challe. Nu senast var de Micke och den naturliga efterföljaren skulle bli Knutsen. I brist på en norrman får jag välja en kommande favorit, nämligen:
Thoresen, vinner(?) interna poängligan och har visat prov på ett stort hockeyhjärta.
Thoresen, vinner(?) interna poängligan och har visat prov på ett stort hockeyhjärta.
-
- Blåränderna går aldrig ur
- Philly Flu
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag har gillat Ölvestad sedan första matchen i DIF och han är fortfarande en favorit.
Men för ett och ett halvt år sedan kom det upp en kille från Mörrum och gästspelade tre matcher efter juluppehållet och vilken go det var i den killen.
Ölvestad och Thoresen är med andra ord mina favoriter.
Dock, som truppen ser ut nu och efter att sett laget spela mot Luleå, tycker jag många nya unga spelare visar ett alldeles utomordentligt djurgårdshjärta.
Men för ett och ett halvt år sedan kom det upp en kille från Mörrum och gästspelade tre matcher efter juluppehållet och vilken go det var i den killen.
Ölvestad och Thoresen är med andra ord mina favoriter.
Dock, som truppen ser ut nu och efter att sett laget spela mot Luleå, tycker jag många nya unga spelare visar ett alldeles utomordentligt djurgårdshjärta.
-
Favoritspelare
Oduya var en helt klar favorit förra säsongen, synd att han valde Frölunda i år! Så den här säsongen är det bl a Kristoffersson, en riktig köttare vilket verkar vara populärt här
Fernholm lirar väl för Pittsburgh nu??

Fernholm lirar väl för Pittsburgh nu??