Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Re: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Om det blir till någon hjälp hade jag säsongskort på Aktiv Sittplats rad 12 plats 34 förra säsongen.
-
Det låter bra i mina öron. Vad säger övriga?Webmaster skrev:Det här är ett riktigt bra initiativ och jag skulle rekommendera er att boka nu och höra av er till Stefan Traav och berätta vilka bokningar som ingår i gruppen, så försöka han efter bästa förmåga att pussla ihop er den 1 juni.
Även under Elitseriesäsonger händer det att folk inte förnyar sina säsongskort i tid och risken är väl tyvärr att det är något fler som hoppar av inför den här säsongen, så det borde finnas goda chanser för er att få sitta någorlunda samlat även om det kanske inte kan ske med 20 platser i rad, utan snarare att ni hamnar på en samlad del av aktiv sittplats.
Fungerar det för alla om vi kör på A11?
Jag har mailat Stefan Traav och sagt att vi i nuläget är 4-6 personer som vill sitta så samlat
som möjligt. Just nu är det svårt att få mer än 2 platser bredvid varandra men som Webmastern skriver bör det ju falla bort ett par på grund av degraderingen. Jag pratade med Pulverapa precis och vi bestämde oss för att alla bekräftar om detta fungerar med deadline senast fredag kl 12 så tar jag kontakt med Stefan igen efter det och meddelar slutgiltigt antal.
Let's go!
Jag har mailat Stefan Traav och sagt att vi i nuläget är 4-6 personer som vill sitta så samlat
som möjligt. Just nu är det svårt att få mer än 2 platser bredvid varandra men som Webmastern skriver bör det ju falla bort ett par på grund av degraderingen. Jag pratade med Pulverapa precis och vi bestämde oss för att alla bekräftar om detta fungerar med deadline senast fredag kl 12 så tar jag kontakt med Stefan igen efter det och meddelar slutgiltigt antal.
Let's go!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Den platsen brukade ju vara tom juSjöwall skrev:Om det blir till någon hjälp hade jag säsongskort på Aktiv Sittplats rad 12 plats 34 förra säsongen.

Avskaffa tre mot tre.
Sv: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Stod för det mesta i klacken med polaren som hade klackkort. Annars missade jag bara en hemmamatch.
Vilken plats hade du?
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Vilken plats hade du?
- Tessan
Jag hör av mig till Traav-mannen. Vill bara förbereda på att jag inte går på alla matcher trots säsplåt. Har ytterligare en familj att tänka på... 

Skriv bort mig, kände mig tvungen att köpa ett när jag såg hur fullt det var på läktarna, påA11. Men det betyder ju inte att man säger nej till att vara social med andra DIFare, om det beger sig.
A11 blir väl bra va?JohanPez skrev:Fungerar det för alla om vi kör på A11?
Let's go!
Bra idé där!
Själv kör jag alltid klack, börjar väl bli gammal nu dock(30 i sommar) så till nästa säsong blir det nog ett hack åt sidan för mig. Än orkar jag stå
Har dock svårt att få med mig folk på hockey, vet inte varför. Gjorde samma som du och köpte säsong och drar dit själv. Kostar ju inte mycket att gå och känslan i hovet, speciellt på senare år, är ljuvlig!
Hoppas iaf det kommer en liknande tråd nästa vår när vi ska lira elitseriehockey igen och jag byter till aktiv/A11!
Själv kör jag alltid klack, börjar väl bli gammal nu dock(30 i sommar) så till nästa säsong blir det nog ett hack åt sidan för mig. Än orkar jag stå

Har dock svårt att få med mig folk på hockey, vet inte varför. Gjorde samma som du och köpte säsong och drar dit själv. Kostar ju inte mycket att gå och känslan i hovet, speciellt på senare år, är ljuvlig!
Hoppas iaf det kommer en liknande tråd nästa vår när vi ska lira elitseriehockey igen och jag byter till aktiv/A11!

- Tessan
Jag har meddelat Traav-mannen att jag vill ingå i Forum-gänget.
Ok, jag kommer dra iväg en samlad lista på fredag.Tessan skrev:Jag har meddelat Traav-mannen att jag vill ingå i Forum-gänget.
Ni övriga, är ni fortfarande intresserade?

Skriv dit mig och min polare Jim S. Vi har båda bokat men inte fått svar än. Får vi det sitter vi gärna med er. Från Haninge båda två.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Härligt! Instifta Sambal vid vinst?seppuko skrev:Skriv dit mig och min polare Jim S. Vi har båda bokat men inte fått svar än. Får vi det sitter vi gärna med er. Från Haninge båda två.

Jag är fortfarande intresserad.
-
Dessvärre meddela att jag inte har möjlighet att köpa säsongskort just nu.