What grinds your gears?
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
What grinds your gears?
Riktigt dåliga Fimpen-melodier.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Sv: Re: What grinds your gears?
Håller med.minalman skrev:Riktigt dåliga Fimpen-melodier.
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: What grinds your gears?
Att få 51 på körkortsprovet.
What grinds your gears?
Klotter.
What grinds your gears?
När man går upp kl fem på en helgmorgon för att fota och SL bara förstör alltihop. Suck.
Sv: What grinds your gears?
Roslagsbanan, ajk, särskrivningar
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Re: Sv: What grinds your gears?
Värsta som finns. Det river upp stora sår i mitt inre när jag ser folk särskriva.. "Mmm, jätte gott med hel stekt oxfilé."guggen skrev:Roslagsbanan, ajk, särskrivningar

What grinds your gears?
Folk som säger inkluderar sig själva genom att säga "vi" om NHL-, PL-, eller andra utländska lag/klubbar när de ser några matcher på tv ibland. Aslöjligt.
- Sudden
+1JohanPez skrev:Folk som säger inkluderar sig själva genom att säga "vi" om NHL-, PL-, eller andra utländska lag/klubbar när de ser några matcher på tv ibland. Aslöjligt.
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Bröderna Sedin. Man måste väl för helvete inte gå in för att se EXAKT likadana ut bara för att man är tvillingar? Måste tacka ja eller nej tillsammans verkar det ju som. Dessutom stör jag mig något på den överdrivna hypen kring de båda. Visst är det duktiga hockeyspelare som gör mycket poäng och syns mycket när matcherna inte är på liv och död. Men så fort det vankas slutspel så viker dom ner sig. Kanske inte deras fel men ändå stör det mig.
Angående att dom tackar nej så är det väl ändå Vancouver som inte vill att dom ska åka? Fast det kan ju bara vara en enkel ursäkt.jensa85 skrev:Bröderna Sedin. Man måste väl för helvete inte gå in för att se EXAKT likadana ut bara för att man är tvillingar? Måste tacka ja eller nej tillsammans verkar det ju som. Dessutom stör jag mig något på den överdrivna hypen kring de båda. Visst är det duktiga hockeyspelare som gör mycket poäng och syns mycket när matcherna inte är på liv och död. Men så fort det vankas slutspel så viker dom ner sig. Kanske inte deras fel men ändå stör det mig.
- minalman
What grinds your gears?
Vancouver. Hockeylaget.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Timrå kommun.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Människor som skriver/säger(?) Djurgården IF och inte Djurgårdens IF.
What grinds your gears?
Leif Boork..