Hata aik
-
Re: Hata aik
Grattis ajk. Vad är det för jävla sänken som står i er klack egentligen?
Tror ni att förbundet kommer att gå hårdare eller bli mer tillåtande mot bengaler på fotbollsmatcher nu?
Tror ni att förbundet kommer att gå hårdare eller bli mer tillåtande mot bengaler på fotbollsmatcher nu?
Jag har alltid velat bränna ner Råsunda. Trevligt att gnagarpacket delar min åsikt!
Tror det var under vårderbyt förra säsongen som södra också brann. Bränn ner råttis!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Perra Johnsson till aik...
Hmm, ska bli intressant att se dom få in en gapig tränare när dom är vana med coollugna Melin.
Hmm, ska bli intressant att se dom få in en gapig tränare när dom är vana med coollugna Melin.
Expert.
Vart ser du det? Såg bara att Perras assistent skrivit på för ajk.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- SirDIFalot
Expressen går all in med detta avslöjande.seppuko skrev:Vart ser du det? Såg bara att Perras assistent skrivit på för ajk.
http://www.expressen.se/sport/
Expert.
Se där, ja nu blir det intressant. Han kan ju inte ha så gott självförtroende nu. Klart högre krav utifrån (säkert inifrån också) än i Timrå.SirDIFalot skrev:Expressen går all in med detta avslöjande.seppuko skrev:Vart ser du det? Såg bara att Perras assistent skrivit på för ajk.
http://www.expressen.se/sport/
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Känns som Solna verkligen får en total makeover nästa säsong. Perra är en duktig coach, men hur kommer han fungera i en Stockholmsklubb? Daniel Larsson är väl i grunden en duktig målvakt men har säkert rätt taskigt självförtroende efter tiden i HV, får de en dålig start (hoppas...) så tror jag det kommer bli riktigt tufft. Vore fantastiskt att möta Aik i en KS nästa vår.
Värvningarna i övrigt är dock rätt intressanta måste jag tillstå.
- SirDIFalot
Framför allt är Perra raka motsatsen till Melin.
Hoppas det går käpprätt åt helvete!

Expert.
- minalman
Hata aik
från "allt att vinna" till raka motsatsen för gnaget!-daniel- skrev:Känns som Solna verkligen får en total makeover nästa säsong. Perra är en duktig coach, men hur kommer han fungera i en Stockholmsklubb? Daniel Larsson är väl i grunden en duktig målvakt men har säkert rätt taskigt självförtroende efter tiden i HV, får de en dålig start (hoppas...) så tror jag det kommer bli riktigt tufft. Vore fantastiskt att möta Aik i en KS nästa vår.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Med Daniel Larsson istället för Fasth, Perra istället för Melin... ajajaj, Gnaget. Detta kommer inte att sluta bra. Vad händer om Little floppar nu?
- SirDIFalot
Du låter nästan orolig....Metal Machine skrev:Med Daniel Larsson istället för Fasth, Perra istället för Melin... ajajaj, Gnaget. Detta kommer inte att sluta bra. Vad händer om Little floppar nu?

Expert.
-
Å deras vägnar. Personligen är jag givetvis mycket nöjd med utfallet såhär långt.SirDIFalot skrev:Du låter nästan orolig....Metal Machine skrev:Med Daniel Larsson istället för Fasth, Perra istället för Melin... ajajaj, Gnaget. Detta kommer inte att sluta bra. Vad händer om Little floppar nu?
- -daniel-
Fast jag tycker inte riktigt det där stämmer med raka motsatsen till Melin, båda är rätt "mänskliga" som gärna vill ha en dialog med spelarna... Perra är dock mer hetsig i båset. Jag tycker faktiskt de påminner om varandra rätt mycket ändå.SirDIFalot skrev:Framför allt är Perra raka motsatsen till Melin.
Sv: Hata aik
Kanonvärvningar för dem så här långt. Som det ser ut just nu är de skyhöga favoriter till sm-guldet. All press på aik!