Håller helt med i det fetmarkerade!supreme skrev:Jag är ganska säker på att alla fans anser så för just sin klubb...Jim Morrison skrev:Lagkapten för Djurgårdens IF innebär ett större ansvar än i andra klubbar. Enligt mig i alla fall.
Jag håller med att det känns förjävligt, men det kan finnas detaljer som ingen annan än de inblandade vet om. Vill Djurgården ens ha kvar Mackan? Har det skurit sig totalt mellan honom och ledningen? Att han inte gjort ett enda uttalande sen degraderingen är ju minst sagt märkligt, med tanke på hans roll i laget, men jag avstår från att kasta skit på honom tills jag vet mer om varför han lämnar, om han lämnar.Jim Morrison skrev:Jag vet inte exakt vad som händer, nej, men flera källor verkar knyta Nilson till klubbar som hv71, lhc och nu fbk. Vad ska jag tro på då? Både MrMadhawk och grönvitsumo har haft rätt förut. Och eftersom jag inte har någonting annat att tro på så blir det väl så här?
Att han ens är på marknaden känns ruttet.
Nu är detta rykte, för det är just det är ett rykte, helt obekräftat. Grönvitsumo var noga med att påpeka att han inte fått det bekräftat på något sätt.