Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Bjurre försvann...helt plötsligt kom det fram nån annan, boored eller nåt, men han försvann..och helt plötsligt så dyker det upp en till kille med djupa insiderkontakter 

Det kan man väl köpa men varför i hela fridens namn skulle han välja DIF? Ett lag på dekis som just åkt ner i allsvenskan?Banjon skrev:
Han sa att Micke vill hem till Sverige efter säsongen.
Det här är ett väldigt tacksamt forum för troll att vara på. De matas konstant.
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Hammaren hann klämmas in där med.gurra skrev:Bjurre försvann...helt plötsligt kom det fram nån annan, boored eller nåt, men han försvann..och helt plötsligt så dyker det upp en till kille med djupa insiderkontakter
tänk om alla rykten hade varit sanna då jävlar vilket fint lag vi hade haft då! 
Tack för att du stannar jimmie o Kim

Tack för att du stannar jimmie o Kim
Banjon är nog Almtunahockey/Almtunahockey2/Gud/m fl. Ett härjartroll. Mata ej.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag trollar inte och ni vet uppenbarligen inte vad ordet troll/trolla innebär.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Banjon skrev:Jag trollar inte och ni vet uppenbarligen inte vad ordet troll/trolla innebär.
Då ser vi fram emot när du bevisat oss fel då.
Expert.
Banjon skrev:Jag trollar inte och ni vet uppenbarligen inte vad ordet troll/trolla innebär.
Jag har inget imot om dit så kallade rykte stämmer, om det stämmer så kommer dom nog sluta kalla dig troll/trolla

men det låter för bra för att det ens skulle vara möjligt, vi är ju trots allt Dif, även om vi ser oss som större än alla andra
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Jag känner Micke och tror inte på det där ett dugg.
Skickat via Tapatalk 2
Skickat via Tapatalk 2
Senast redigerad av fillefilander den 2012-04-23 17:46:42, redigerad totalt 2 gång.
Re: Sv: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lag
Troll ser ni inte vad han trollar?fillefilander skrev:Jag känner Micke och tror inte på det där ett dugg.
Skickat via Tapatalk 2
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Stick bara.Banjon skrev:Troll ser ni inte vad han trollar?fillefilander skrev:Jag känner Micke och tror inte på det där ett dugg.
Skickat via Tapatalk 2
DIF!
-
Sv: Re: Sv: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och
Snälla kan nån ta bort den här tomten och alla hans inlägg.Banjon skrev:Troll ser ni inte vad han trollar?fillefilander skrev:Jag känner Micke och tror inte på det där ett dugg.
Skickat via Tapatalk 2
Skickat från min Nexus S via Tapatalk 2
Banjon skrev:Troll ser ni inte vad han trollar?fillefilander skrev:Jag känner Micke och tror inte på det där ett dugg.
Skickat via Tapatalk 2
Om det stämmer det du säger så kan jag lova dig från alla här ,att alla kommer be om ursäkt för vad dom sagt, men det skulle va otroligt om det skulle va sant, jag tycker vi kan leta lite i usa efter någon ung målspruta i dom mindre ligorna där
Re: Sv: Re: Sv: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster
Varför? Och tomte sa du. Vad grundar du det på?fillefilander skrev:Snälla kan nån ta bort den här tomten och alla hans inlägg.Banjon skrev:Troll ser ni inte vad han trollar?fillefilander skrev:Jag känner Micke och tror inte på det där ett dugg.
Skickat via Tapatalk 2
Skickat från min Nexus S via Tapatalk 2