Banjon skrev:Ni får tro vad fan ni vill. Men kan säga att jag inte haft något konto förut.
Bomben
Nummer 26 i NHL denna säsong spelat i två-klubbar denna säsong!
Martin St.Louis ?
St.Louis - Johner - Bremberg !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Banjon skrev:Ni får tro vad fan ni vill. Men kan säga att jag inte haft något konto förut.
Bomben
Om du har ett namn är det väl bara att säga det direkt? Annars är det ju ingen idé att skriva alls...Banjon skrev:Ni får tro vad fan ni vill. Men kan säga att jag inte haft något konto förut.
Bomben
Wesley Snipes?Banjon skrev:Ni får tro vad fan ni vill. Men kan säga att jag inte haft något konto förut.
Bomben
Tjena Bjurre, läget?Banjon skrev:Ni får tro vad fan ni vill. Men kan säga att jag inte haft något konto förut.
Bomben
Ja, dagens bomb är att Bjurre bytt nick.Daniel942 skrev:Tjena Bjurre, läget?Banjon skrev:Ni får tro vad fan ni vill. Men kan säga att jag inte haft något konto förut.
Bomben
Varför skulle Samuelsson som plockar ut ungefär lika mycket i lön om året som Djurgårdens hela budget ligger på samt har gjort en rätt bra insats i Florida gå till DIF för?Banjon skrev:Mikael Samuelsson är bomben
Ok, no offence men det tror jag när jag ser detBanjon skrev:Mikael Samuelsson är bomben
Har en del kontakt med Marcus Öhrn.Staten skrev:Varför ens bemöta ett så löjligt påstående som att Mikael Samuelsson skulle gå till DIF? Varför ens ägna kraften? Jag förstår inte.
om han nu sagt detta till dig måste du väl ställt frågan "hur det är möjligt?" eftersom du såklart själv inser att det i allas öron låter fullkomligt orealistiskt? och då är min fråga till dig: vad svarade han då? jag menar du måste ju fått en förklaringBanjon skrev:Har en del kontakt med Marcus Öhrn.Staten skrev:Varför ens bemöta ett så löjligt påstående som att Mikael Samuelsson skulle gå till DIF? Varför ens ägna kraften? Jag förstår inte.
Han som sa det till mig
Han sa att Micke vill hem till Sverige efter säsongen.antonlennde skrev:om han nu sagt detta till dig måste du väl ställt frågan "hur det är möjligt?" eftersom du såklart själv inser att det i allas öron låter fullkomligt orealistiskt? och då är min fråga till dig: vad svarade han då? jag menar du måste ju fått en förklaringBanjon skrev:Har en del kontakt med Marcus Öhrn.Staten skrev:Varför ens bemöta ett så löjligt påstående som att Mikael Samuelsson skulle gå till DIF? Varför ens ägna kraften? Jag förstår inte.
Han som sa det till mig