Tack Djurgårn för alla svåra ångestattacker och tack för att man blivit Valium-knaprare.
Visst, vi ska tillbaka och allt det där, men DIF spelar fortfarande i allsvenskan 12/13.
jag menade självklart inte att det bara är järnkaminerna som gjort det bra som publik, t.ex. tjejen som med sin farsa som suttit framför mig och mina bröder nästan varje match och visat större hjärta än spelare och styrelse ihop och hennes lilla hjärta kan inte vara mer än 8-10år.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
BOMBOM BOUCHARD skrev:Började följa DIF runt 85/86. Dett var säsongen då klubben i mitt hjärta svek en rejält.
Därför tackar jag för.....jag tackar för......
.....att jag kanske får mer tid till annat än ishockey. Kommer titta på matcherna, men knappast alla. I första hand hemmamatcherna.
Så tack för mer tid till annat.
Det där är jävligt enkelt att säga nu, men när det börjar närma sig så sitter man där och följer varenda match. Anpassar allt annat efter hockeyn. Djurgårn är som ett barn som kräver uppmärksamhet 24 timmar om dygnet.
BOMBOM BOUCHARD skrev:Började följa DIF runt 85/86. Dett var säsongen då klubben i mitt hjärta svek en rejält.
Därför tackar jag för.....jag tackar för......
.....att jag kanske får mer tid till annat än ishockey. Kommer titta på matcherna, men knappast alla. I första hand hemmamatcherna.
Så tack för mer tid till annat.
Det där är jävligt enkelt att säga nu, men när det börjar närma sig så sitter man där och följer varenda match. Anpassar allt annat efter hockeyn. Djurgårn är som ett barn som kräver uppmärksamhet 24 timmar om dygnet.
Tyvärr har du nog rätt. Sommaruppehållet lär nog göra sitt. Suget lär återkomma.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm