Som han spelade den här säsongen kommer han knappt få byta om där, vore ett märkligt val.boored skrev:Daniel Brodin Påväg till Hv71
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
- Remy Lebeau
Har du inget bättre för dig än att sprida en massa rykten som inte stämmer?boored skrev:Daniel Brodin Påväg till Hv71
Först Månsson och nu Brodin.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Känns som att det borde införas en regel mot troll. Troll = ban!boored skrev:Daniel Brodin Påväg till Hv71
i
Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lag
Användare "boored" ligger risigt till.isolerad skrev:Känns som att det borde införas en regel mot troll. Troll = ban!boored skrev:Daniel Brodin Påväg till Hv71
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Folk söker bekräftelse på ett internetforum genom att hävda att man har inside-info. Vart är detta landet på väg?boored skrev:Daniel Brodin Påväg till Hv71
Det är lite sorgligt faktiskt.
Senast redigerad av laxen den 2012-04-19 15:53:28, redigerad totalt 1 gånger.
Av: OntikRemy Lebeau skrev:Har du inget bättre för dig än att sprida en massa rykten som inte stämmer?boored skrev:Daniel Brodin Påväg till Hv71
Först Månsson och nu Brodin.
Kl. 16:01 Idag
Verkar som om Hv försöker få hit Daniel Brodin från Djurgår´n. Annan spelartyp än Melin, även han rightare men mkt mer fysisk och tuffare. Kan bli intressant, tror han kan få en nytändning och bli en publikfavorit med sitt fysiska spel. Perfekt i en 3e kedja.
http://jnytt.se/nyhet/47035/bjorn-melin-klar-for-aik
AVGÅ ALLA!!!
Haha men ange källan direkt då istället för att låtsas att du känner folk som sitter på info. Källan i detta fallet är ju dessutom riktigt kass vilket hade varit värt att nämna i det första inlägget.boored skrev:
Av: Ontik
Verkar som om Hv försöker få hit Daniel Brodin från Djurgår´n. Annan spelartyp än Melin, även han rightare men mkt mer fysisk och tuffare. Kan bli intressant, tror han kan få en nytändning och bli en publikfavorit med sitt fysiska spel. Perfekt i en 3e kedja.
Det skrivs ofantligt mycket dynga här stundom, men det här tar nog fan priset som det enskilt dummaste jävla skitinlägg jag läst under årets Silly season.isolerad skrev:Personligen skulle jag inte har några problem om Linkan fick den största löneposten i laget. Det är han värd med tanke på att han i princip räddade oss tre säsonger i rad och hur ledningen har behandlat honom de senaste två åren.
Fixa DIF!
Tycker du alltså på fullt allvar att vi skall pröjsa Bremberg högre lön än vad han är värd av dessa äckliga sentimentala skäl? Fy fan vilken oförblommerad jävla idioti.
Ni sitter hemma och gråtrunkar till korniga gamla videor på youtube och bara vägrar inse att tiden har sprungit ifrån Fredrik, att han idag är blott en spillra av sitt gamla jag och att DIF är den enda klubb i Sverige som är direkt intresserade av att kontraktera honom. Era irrationella känslor äcklar mig.
Ge mig istället cynism, brutalitet och kompromisslös vinnarmentalitet. Ge mig en solid målvakt av hög internationell klass, som gärna får ha den högsta lönen i laget. Ge mig två utpräglat defensiva backar som spelar enkelt och synnerligen fysiskt. Ge mig en PP-back som vågar skjuta slagskott. Ge mig en kreativ spelfördelare, gärna en center, och ge mig en ambitiös, lätt egoistisk målskytt med ett fint direktskott. Sedan är jag nöjd.
In med tandskyddet, pojkar och flickor. För vi skall fan köra över Hockeyallsvenskan nästa år och lämna motståndet blödande och undrande vad fan som egentligen hände.
Jag är Shitkicker. Gott mit uns.
Shitkicker: så underbart skrivet. Stämmer till punkt o pricka!
Tagga ner för fan och låt folk ha sina åsikterShitkicker skrev:Mycket skitisolerad skrev:Personligen skulle jag inte har några problem om Linkan fick den största löneposten i laget. Det är han värd med tanke på att han i princip räddade oss tre säsonger i rad och hur ledningen har behandlat honom de senaste två åren.
Fixa DIF!
Jag är Shit

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
"Kreativ spelfördelare..." alltså Bremberg.
Skickat via Tapatalk 2

Skickat via Tapatalk 2
Shitkicker: så underbart skrivet. Stämmer till punkt o pricka!
HV:laxen skrev:Haha men ange källan direkt då istället för att låtsas att du känner folk som sitter på info. Källan i detta fallet är ju dessutom riktigt kass vilket hade varit värt att nämna i det första inlägget.boored skrev:
2012-04-19 17:18:01
DAniel Brodin från Djurgården är snart klar för oss! Har en säker källa! dvs en i hvs styrelse.
http://mrmadhawk.se/2012/april/melle-ti ... ml#comment
AVGÅ ALLA!!!
Trams. Sätter större tilltro till valfritt parkbänksfyllo än jag gör till "dvs en i hvs styrelse"....boored skrev:HV:laxen skrev:Haha men ange källan direkt då istället för att låtsas att du känner folk som sitter på info. Källan i detta fallet är ju dessutom riktigt kass vilket hade varit värt att nämna i det första inlägget.boored skrev:
2012-04-19 17:18:01
DAniel Brodin från Djurgården är snart klar för oss! Har en säker källa! dvs en i hvs styrelse.
http://mrmadhawk.se/2012/april/melle-ti ... ml#comment
Skulle det vara så att Brodin är klar för HV och DIF Hockey eller annan trovärdig källa säger detta är jag övertygad.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
När du är på det där humöret så skriver du fantastiska inlägg. Håller därtill med i sakfrågan, givetvis skall det inte betalas överdrivna löner av sentimentala skäl.Shitkicker skrev:Det skrivs ofantligt mycket dynga här stundom, men det här tar nog fan priset som det enskilt dummaste jävla skitinlägg jag läst under årets Silly season.isolerad skrev:Personligen skulle jag inte har några problem om Linkan fick den största löneposten i laget. Det är han värd med tanke på att han i princip räddade oss tre säsonger i rad och hur ledningen har behandlat honom de senaste två åren.
Fixa DIF!
Tycker du alltså på fullt allvar att vi skall pröjsa Bremberg högre lön än vad han är värd av dessa äckliga sentimentala skäl? Fy fan vilken oförblommerad jävla idioti.
Ni sitter hemma och gråtrunkar till korniga gamla videor på youtube och bara vägrar inse att tiden har sprungit ifrån Fredrik, att han idag är blott en spillra av sitt gamla jag och att DIF är den enda klubb i Sverige som är direkt intresserade av att kontraktera honom. Era irrationella känslor äcklar mig.
Ge mig istället cynism, brutalitet och kompromisslös vinnarmentalitet. Ge mig en solid målvakt av hög internationell klass, som gärna får ha den högsta lönen i laget. Ge mig två utpräglat defensiva backar som spelar enkelt och synnerligen fysiskt. Ge mig en PP-back som vågar skjuta slagskott. Ge mig en kreativ spelfördelare, gärna en center, och ge mig en ambitiös, lätt egoistisk målskytt med ett fint direktskott. Sedan är jag nöjd.
In med tandskyddet, pojkar och flickor. För vi skall fan köra över Hockeyallsvenskan nästa år och lämna motståndet blödande och undrande vad fan som egentligen hände.
Jag är Shitkicker. Gott mit uns.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel