Det låter som det stämmer, som jag skrev tidigare träffade jag honom ute mitt under säsongen då han krökade på som vanligt.seppuko skrev:Han är känd för sitt alkoholintag sedan tidigare. Jobbar i södertälje och när han värvades förut så var dom skeptiska till om det skulle hålla sig denna gång. Men, rivig spelare och man ska inte döma bort folk för ett snedsteg eller flera tidigare. Dock hans sköna debatt angående Rolf Göran bör ha gjort han mer känd en tidigare alkoholmissbrukSebBrodin skrev:Har alltid gillat hans inställning och han är ju en riktig energispelare.Fiskmaesen skrev:Skulle vara otroligt intressant att få en motivering till detta, kan på riktigt i min vildaste fantasi inte förstå varför någon vill att Månsson ska dra på sig DIF-tröjan.SebBrodin skrev:Månsson är en spelare jag har velat se i DIF tidigare. Men varför får han inte stanna i ssk?
Ska bli kul och se om "bomben" stämmer!
Men om det som några har skrivit tidigare med alkoholen stämmer så är jag beredd att backa... Hade ingen aning om det?
Men det är ganska många som krökar på av egen vetskap. MT har jag träffat några gånger denna säsong, Kahnberg en gång när han var skadad. Douglas Murray krökar mycket och ibland nån dag innan match, men han sköter iaf sitt jobb.