Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Simon Stark är en hockeykrigare som även kan producera. Får inte nytt kontrakt med Tingsryd efter många års tjänst. Perfekt i en tredje eller fjärdeline. Vad tyst det är.......
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kalle Olsson väntar på besked från LHC, dom drar tydligen ut på det som fan. Det verkar inte bli något kontrakt där så som det verkar. Han har inga andra förslag heller ännu.
Angående Bäcklin så ska han komma, trots spel i HA.
Månsson är en spelare jag har velat se i DIF tidigare. Men varför får han inte stanna i ssk?
Ska bli kul och se om "bomben" stämmer!
- Järnkaminen90
Finn det någon som har koll på hur bra David Lidström är??
http://www.eliteprospects.com/player.ph ... 9&lang=swe
Läste nånstans att han kan vara aktuell.
Och Månsson känns inte som någon supervärvning om jag säger så....
http://www.eliteprospects.com/player.ph ... 9&lang=swe
Läste nånstans att han kan vara aktuell.
Och Månsson känns inte som någon supervärvning om jag säger så....
Tror inte en sekund på ryktet om Månsson. Får man foten från SSK ska man fan inte vara aktuell för Djurgården.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Det blev inget. JJ fick tyvärr kicken innan det blev klart.supreme skrev:Tror inte en sekund på ryktet om Månsson. Får man foten från SSK ska man fan inte vara aktuell för Djurgården.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Frågade en snubbe som har hyffsat bra koll inom SSK om varför Månsson lämnade och fick svaret att han vill till DIF. Jag frågade även varför han ville det men fick inget svar. Vet inte om han drev med mig så lägg ingen vikt vid det.
EDIT: Nej, det fanns ingen substans i det. Dom rev kontraktet då dom inte tyckte att han var tillräkligt bra enligt honom.
EDIT: Nej, det fanns ingen substans i det. Dom rev kontraktet då dom inte tyckte att han var tillräkligt bra enligt honom.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Vetifaen, men alla nyheter om att SSK maffian försvinner ur DIF är goda nyheter. Almtorp och Carlsson måste bara väck, annars lär vi harva runt i HA i evigheter.Jamakra skrev:Det står att DIF har tappat Jonas Almtorp? Något klart eller har de bara gjort fel?Stadion skrev:En kortare intervju med Daniel Tjärnqvist:
http://www.eurosport.se/ishockey/elitse ... tory.shtml
Alltid Oavsett.
Månson är en gedigen fyllskalle i Strömbergklass så ni som inte vill ha Strömberg pga alkoholen bör nog välja bort Månson också. Jag vill verkligen inte se honom i DIF-tröjan.
fan vad törstiga snubbar ryktas vara påväg till DIFoskais skrev:Månson är en gedigen fyllskalle i Strömbergklass så ni som inte vill ha Strömberg pga alkoholen bör nog välja bort Månson också. Jag vill verkligen inte se honom i DIF-tröjan.
- Fiskmaesen
Skulle vara otroligt intressant att få en motivering till detta, kan på riktigt i min vildaste fantasi inte förstå varför någon vill att Månsson ska dra på sig DIF-tröjan.SebBrodin skrev:Månsson är en spelare jag har velat se i DIF tidigare. Men varför får han inte stanna i ssk?
Mailade mrmadhawk. Som skrev att det är högst osannolikt att Månsson kommer till oss.
Har alltid gillat hans inställning och han är ju en riktig energispelare.Fiskmaesen skrev:Skulle vara otroligt intressant att få en motivering till detta, kan på riktigt i min vildaste fantasi inte förstå varför någon vill att Månsson ska dra på sig DIF-tröjan.SebBrodin skrev:Månsson är en spelare jag har velat se i DIF tidigare. Men varför får han inte stanna i ssk?
Men om det som några har skrivit tidigare med alkoholen stämmer så är jag beredd att backa... Hade ingen aning om det?
Han är känd för sitt alkoholintag sedan tidigare. Jobbar i södertälje och när han värvades förut så var dom skeptiska till om det skulle hålla sig denna gång. Men, rivig spelare och man ska inte döma bort folk för ett snedsteg eller flera tidigare. Dock hans sköna debatt angående Rolf Göran bör ha gjort han mer känd en tidigare alkoholmissbrukSebBrodin skrev:Har alltid gillat hans inställning och han är ju en riktig energispelare.Fiskmaesen skrev:Skulle vara otroligt intressant att få en motivering till detta, kan på riktigt i min vildaste fantasi inte förstå varför någon vill att Månsson ska dra på sig DIF-tröjan.SebBrodin skrev:Månsson är en spelare jag har velat se i DIF tidigare. Men varför får han inte stanna i ssk?
Men om det som några har skrivit tidigare med alkoholen stämmer så är jag beredd att backa... Hade ingen aning om det?

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...