"Tack" för 2011- 2012!
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
"Tack" för 2011- 2012!
Man får väl passa på att tacka den promillen som kämpade in i det sista för att hålla oss kvar men mest vill jag tacka alla på detta forum och JK som stått för högre underhållningsvärde denna säsong än de som "krigat" på isen. Slänger ur ett extra plus till Kempe och Wesslau
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
- Jim Morrison
Re: "Tack" för 2011- 2012!
Nja. Jag väljer att tacka fansen som stöttade in i det sista och tacka alla här på forumet som var kvar match efter match.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Som att tacka för en spark rakt mellan benen...
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Jag vill tacka klacken för ett grymt arbete säsongen igenom! Sedan vill jag tacka Wesslau, fimpen, otto och speciellt Kempe. Min dröm förblir att vi får behålla Kempe. Störst tack går dock till Dan och Järnkaminerna som vågade stå emot och visa att vi fans inte är slagobjekt och hur stor betydelse publiken har för föreningen.
Det enda tack jag vill ge är till fansen. Jag själv bor inte längre i Stockholm utan får följa på radio/tv.. Jag är så jävla imponerad av er alla, både klack och aktiv sittplats, som hållit glöden uppe hela den här äckliga säsongen. Ni levererar bättre tryck i serielunken än vad bönderna gör i SM-finalerna. Ett stort jävla tack ska ni ha, och en ännu större jävla ursäkt av spelare och ledningen.
Du är med oss överallt, Stefan.
Bra tråd, har funderat på något liknande. Tack till alla som förgyllt tillvaron på forumet och all publik som lagt tid och pengar trots att vi väldigt sällan fått tillbaks av spelarna. Ett speciellt tack till Blue Brigade, ert engagemang är jävligt uppskattat.
I min bok är det otänkbart med ett till plattlag med mesar, jag är övertygad om att vi kommer mönstra ett stolt lag med tjuriga vinnarskallar nästa år.
I min bok är det otänkbart med ett till plattlag med mesar, jag är övertygad om att vi kommer mönstra ett stolt lag med tjuriga vinnarskallar nästa år.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Tack för inget, Djurgården!
Tack för allt, alla fans med Järnkaminerna i spetsen!
Min sammanfattning.
Tack för allt, alla fans med Järnkaminerna i spetsen!
Min sammanfattning.
"Tack" för 2011- 2012!
Skulle vilja säga tack Djurgården, dvs alla ni som stått/suttit med mig på Hovets läktare genom vått och torrt! Vi som aldrig gav upp! Vi som trots en av de värsta säsongerna på år och dar fortsatte sjunga för Djurgården fortsatte fylla Hovet! Alla hjältar som åkte miltals för att gå på bortamatcher!
Vi må ha haft ES näst bästa publiksiffra men vi har Sveriges i särklass BÄSTA publik!
Tack Järnkaminerna! Tack Fabriken! Tack alla ni andra! Ses nästa säsong! Mitt Djurgårdshjärta sviker INTE!
Det är vi som ÄR Djurgården!
Vi må ha haft ES näst bästa publiksiffra men vi har Sveriges i särklass BÄSTA publik!
Tack Järnkaminerna! Tack Fabriken! Tack alla ni andra! Ses nästa säsong! Mitt Djurgårdshjärta sviker INTE!
Det är vi som ÄR Djurgården!
2014-04-07, vad hände?
- SkönaDjurgårn
Tack till er som skrikit er hesa under hela säsongen trots att ni nästan aldrig fick något helhjärtat tillbaka. Tack också till forumet som innehåller en del riktigt bra skribenter och även får fungera som terapiforum efter matcherna när klumpen sitter i halsen.
Hoppas på en bra men säkert lite utdragen silly, lite DIF-videos i sommar från sommarträning osv, och sen en sjujävla steamroll under nästa säsong som bär raka vägen tillbaka till finrummet!
Hoppas på en bra men säkert lite utdragen silly, lite DIF-videos i sommar från sommarträning osv, och sen en sjujävla steamroll under nästa säsong som bär raka vägen tillbaka till finrummet!
-
Finns absolut ingenting att tacka för.
De som hävdar det tramsar bara. De saknar passion
Det är lite som att tacka sin egna pappa efter att han förgripit sig på dig
Avd. perspektiv?Farsta & Cobran skrev:Finns absolut ingenting att tacka för.
-
Djurgården råkar beröra mig så mycket.Don66-2 skrev:Avd. perspektiv?Farsta & Cobran skrev:Finns absolut ingenting att tacka för.
- Daniel942
Han har ju rätt.Don66-2 skrev:Avd. perspektiv?Farsta & Cobran skrev:Finns absolut ingenting att tacka för.
DIF!
-
stäng tråden de som förtjänar ett tack ser det bättre på jarnkaminerna.se
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Nej. Vi var många som gjorde ett hästjobb på Aktiv sittplats och bortaresor den här säsongen. Tråden sitter bra här.