.. och på andra sidan står Tellan och hoppar!Glory1 skrev:Den lägger han på Nemeth när han avgör i sudden, vilket innebär att han spelat ner aik samtidigt som han spelat upp ossemilin skrev:
Förs Fimpen sen detta värkar som vi är på väg att bygga en ganska skön trupp, kan bli några roliga matcher att se fram emot.
Film- och bildtråden
Film- och bildtråden
Re: Film- och bildtråden
Tellans guldhopp! dem glömmer man aldrigJohanPez skrev:.. och på andra sidan står Tellan och hoppar!Glory1 skrev:Den lägger han på Nemeth när han avgör i sudden, vilket innebär att han spelat ner aik samtidigt som han spelat upp ossemilin skrev:
Förs Fimpen sen detta värkar som vi är på väg att bygga en ganska skön trupp, kan bli några roliga matcher att se fram emot.
-
I brist på bakgrundsbilder från min sida så knåpa jag ihop en egen med hjälp av mina bristande kunskaper i photoshop.
Därför så är jag också öppen för kritik vad som kan göras bättre och helt enkelt vad som är fel eller dåligt
Förhandsgranskning:

Direktlänk till bilden: http://img716.imageshack.us/img716/6610 ... 80x720.jpg
EDIT:
Tog bort spelarna då det är svårt att veta vilka som är kvar och inte i dessa tider. Därför kommer det en enkel bild med loggan och texten bara, ingen preview bild men en länk iallafall:
http://img138.imageshack.us/img138/1466 ... 1080lo.jpg
Därför så är jag också öppen för kritik vad som kan göras bättre och helt enkelt vad som är fel eller dåligt

Förhandsgranskning:

Direktlänk till bilden: http://img716.imageshack.us/img716/6610 ... 80x720.jpg
EDIT:
Tog bort spelarna då det är svårt att veta vilka som är kvar och inte i dessa tider. Därför kommer det en enkel bild med loggan och texten bara, ingen preview bild men en länk iallafall:
http://img138.imageshack.us/img138/1466 ... 1080lo.jpg
Senast redigerad av johanjonasson den 2012-04-16 19:58:17, redigerad totalt 1 gånger.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det var snyggt, men du kan ta bort Wesslau och andra spelare som inte längre representerar DIF.
Säg den glädje som varar
-
DIF_Soldier skrev:Det var snyggt, men du kan ta bort Wesslau och andra spelare som inte längre representerar DIF.
Ja den tanken slog ju mig såklart när jag va halvt färdig haha.
Detta är mest lite tidsfördriv nu när jag är sjuk men uppskattas det så ger det mig motivation också. Får se när nästa dyker upp om den inte ser likadan ut bara att det är andra DIF'are runt ''hjärtat'' på bilden

Jag kan tyvärr inte bifoga bild just nu men jag var i New York City nyligen och bevittnade den sista grundserieomgången och hur Rangers fick spö av Caps. Det roliga är texten som visades upp på jumbotronen strax innan matchstart:
"Please refrain from any disruptive behavior, including foul or abusive language or obscene gestures, spectators engaging in such activities are subject to ejection."
Kunde inte låta bli att skratta lite grann och klura på om vi någonsin kommer få se liknande ord på Hovets jumbotron.
"Please refrain from any disruptive behavior, including foul or abusive language or obscene gestures, spectators engaging in such activities are subject to ejection."
Kunde inte låta bli att skratta lite grann och klura på om vi någonsin kommer få se liknande ord på Hovets jumbotron.

Sv: Re: Film- och bildtråden
Horribelt.. lobotomipatienter göre sig besvär...Abinadi skrev:Jag kan tyvärr inte bifoga bild just nu men jag var i New York City nyligen och bevittnade den sista grundserieomgången och hur Rangers fick spö av Caps. Det roliga är texten som visades upp på jumbotronen strax innan matchstart:
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Aftonbladets förstasida nästa dag: DJURGÅRDSHULIGANER STORMAR ISEN - PERSONALEN PÅ HOVET FÅR TA HJÄLP AV JUMBOTRON.Abinadi skrev:Jag kan tyvärr inte bifoga bild just nu men jag var i New York City nyligen och bevittnade den sista grundserieomgången och hur Rangers fick spö av Caps. Det roliga är texten som visades upp på jumbotronen strax innan matchstart:
Sorry för caps. Men det blev lite mer slagkraftigt när jag skrev det som Aftonhoran hade skrivit det på framsidan

Ja du... publiken inne på Madison verkade inte så ledsna över det. På isen var det magiskt men läktarstämningen var helt bedrövlig! Det enda som hände var att en äldre man skrek åt några washingtonfans att vara tysta. Helt annan kultur där helt enkelt. Själv tycker jag att stämningen på läktaren är nästan lika viktig som spelet på isen, specielt som djurgårdare eftersom man har blivit lite bortskämd genom åren med bra stämning. Min bror hade en amerikansk vän med sig på JK-dagen och denne tappade hakan av förvåning när han fick ramsorna översatta för sig. Lite annorlunda gentemot den enda ramsan jag hörde under matchen. "Let's go Rangers" kördes titt som tätt, men ljudnivån var inte på många decibel, knappt när laget gjorde mål ens.Magnutz skrev:Horribelt.. lobotomipatienter göre sig besvär...Abinadi skrev:Jag kan tyvärr inte bifoga bild just nu men jag var i New York City nyligen och bevittnade den sista grundserieomgången och hur Rangers fick spö av Caps. Det roliga är texten som visades upp på jumbotronen strax innan matchstart:
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Saknar man dehär grabbarna eller? Synd att Sillen o Brodin aldrig riktigt tog dedär steget. Hoppas dock båda stannar och gör det såklart

Ja iaf Krüger och Hank<3Glory1 skrev:
Saknar man dehär grabbarna eller? Synd att Sillen o Brodin aldrig riktigt tog dedär steget. Hoppas dock båda stannar och gör det såklart
Trodde du skulle länka något med Niklas K

- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- DIF_Soldier
Usch, techno. Hemskt.Daniel942 skrev:Mot Elitserien! Bilder från gulden 90, 91, 00 & 01.
Meen bra försök

Säg den glädje som varar
Technon passade inte alls in.Daniel942 skrev:Mot Elitserien! Bilder från gulden 90, 91, 00 & 01.
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Man måste ju variera sig lite.DIF_Soldier skrev:Usch, techno. Hemskt.Daniel942 skrev:Mot Elitserien! Bilder från gulden 90, 91, 00 & 01.
Meen bra försök

DIF!