+1DIF_Soldier skrev:Men vad i helvete ska vi ha en alkis med attitydproblem i truppen för? Bygg karaktär istället. Du har ju börjat så bra, Challe...
Skickat från min MB860 via Tapatalk 2
+1DIF_Soldier skrev:Men vad i helvete ska vi ha en alkis med attitydproblem i truppen för? Bygg karaktär istället. Du har ju börjat så bra, Challe...
Ja gud nej, vi behöver absolut inte en spelare som snittar 1.18 poäng per match i Hockeyallsvenskan...fillefilander skrev:+1DIF_Soldier skrev:Men vad i helvete ska vi ha en alkis med attitydproblem i truppen för? Bygg karaktär istället. Du har ju börjat så bra, Challe...
Mig veterligen så skrev DIF_Soldier ingenting om det, gör om gör rätt.Nummer19 skrev:Ja gud nej, vi behöver absolut inte en spelare som snittar 1.18 poäng per match i Hockeyallsvenskan...fillefilander skrev:+1DIF_Soldier skrev:Men vad i helvete ska vi ha en alkis med attitydproblem i truppen för? Bygg karaktär istället. Du har ju börjat så bra, Challe...
Kempe återvänder till klubben han lämnade som junior, det hör han till mer Modoit än Djurgårdare i mina ögon.Amadeus skrev:Jäkligt tråkigt med Kempe, men man får väl förstå honom.
Det jag inte förstår riktigt är att Wesslan får så mycket skit för att göra
samma sak som Kempe, medan de flesta försvarar Kempe när han drar.
Även fast det sitter långt inne och tar emot, får man väl önska båda lycka till.
Det var trots allt de två som var bäst och kämpade mest under säsongen.
Är det någon som vet något om Adrian Kempe?
Har han kontrakt, eller lär han följa med Kempe?
Han sägs ju vara ännu bättre än Mario
Där nånstans sprack det hela....gaspo skrev: Du är verkligen tappad bakom en vagn! Dina inlägg är väldigt ofta jävligt provocerande härinne!
Jag är 35 bast så jag har några år i yrkes o socialerfarenhet. O nått jag e jävligt stolt över är att jag har normala värderingar. Vilket du inte har. Du lever kvar i Präster,borgare vs:bönder. Fy fan att du e Djurgårdare. Skäms!
Gött.Frasse skrev:Senaste ryktet säger Andreas Holmqvist ej får förnyat kontrakt.
Frasse skrev:Senaste ryktet säger Andreas Holmqvist ej får förnyat kontrakt.
no comment seriöst jävla bullshit det är bara pga Pengarna. Serien har ingen jävla betydelse för din utvecklingfloor15 skrev:Från Kempes Twitter
Mario Kempe ? @kempemario Svar Retweeta Favoritmarkera · Öppna
"Vill tacka för stödet från alla fans, jag förstår om vissa är arga och besvikna men jag vill medans jag är ung spela på så hög nivå jag kan."
Vilka tror du han lär sig mest av att möta, Färjestad eller Tingsryd? Att säga att det "bara är för pengarna" tror jag är helt klart felaktigt, klart ekonomin spelar in men för en 23åring är det absolut viktigaste att möta och spela med så bra spelarna som möjligt varje dag i veckan. På så sätt kan han öka sina framtida inkomster genom att bli en bättre spelare redan nu.Morwin skrev:no comment seriöst jävla bullshit det är bara pga Pengarna. Serien har ingen jävla betydelse för din utvecklingfloor15 skrev:Från Kempes Twitter
"Vill tacka för stödet från alla fans, jag förstår om vissa är arga och besvikna men jag vill medans jag är ung spela på så hög nivå jag kan."
Pengarna är det ändå och som sagt för hans utveckling är det inte heller för det finns minst lika bra spelare i AS som i ES.crike skrev:Vilka tror du han lär sig mest av att möta, Färjestad eller Tingsryd? Att säga att det "bara är för pengarna" tror jag är helt klart felaktigt, klart ekonomin spelar in men för en 23åring är det absolut viktigaste att möta och spela med så bra spelarna som möjligt varje dag i veckan. På så sätt kan han öka sina framtida inkomster genom att bli en bättre spelare redan nu.Morwin skrev:no comment seriöst jävla bullshit det är bara pga Pengarna. Serien har ingen jävla betydelse för din utvecklingfloor15 skrev:Från Kempes Twitter