What grinds your gears?
-
Re: What grinds your gears?
Miffot på viasat som säger banan till rinken hela tiden. En gång så han boll till pucken också...
Som Android skriver och att Canal+-kommentatorerna måste göra reklam för canal + hela tiden.. vill ju bara ha mindre med dem att göra efter varje reklaminbrott.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
What grinds your gears?
banan är en frukt.DIF i mitt hjärta skrev:Miffot på viasat som säger banan till rinken hela tiden. En gång så han boll till pucken också...
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
What grinds your gears?
Ska man vara petig är det väl en ört?minalman skrev:banan är en frukt.DIF i mitt hjärta skrev:Miffot på viasat som säger banan till rinken hela tiden. En gång så han boll till pucken också...
- minalman
What grinds your gears?
Den är ett bär, som i sin tur är en frukt. Många gånger har jag hamnat i ändlösa diskussioner om bananer. Det stora mysteriet verka vad bananen är för något. De flesta är överens om att det inte är en frukt men är det en ört eller ett bär?JohanPez skrev:Ska man vara petig är det väl en ört?minalman skrev:banan är en frukt.DIF i mitt hjärta skrev:Miffot på viasat som säger banan till rinken hela tiden. En gång så han boll till pucken också...
En frukt är något som växter producerar för att sprida sina frön, frukter delas in i olika typer av beroende på hur dom är uppbyggda. Det finns nötter, stenfrukter och bär. Men alla är dom frukter.
Ett bär är altså en sorts frukt som har en saftig eller köttig fruktvägg samt ett eller flera frön. Gemensamt för frukterna är också att dom faller av men inte öppnas när dom är mogna. Exempel på några bär är: vindruva, tomat, apelsin, melon, avocado samt banan.
Anledningen att just bananen inte har någon kärna är att den odlade bananen bildas av blommor som inte polynerats eller befruktats.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Människor som inte har något i livet utan är nöjda med att det är fredag och vackert väder...
Hur fan kan du reta dig på sånt?pulverapa skrev:Människor som inte har något i livet utan är nöjda med att det är fredag och vackert väder...
Du kanske istället borde fundera på hur du kan förgylla vardagen för dina medmänniskor.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
What grinds your gears?
Jag tror att en kollega till pulverapa kom in på kontoret och var glad för fredag och fint väder vilket han inte riktigt kan glädjas över med tanke på gårdagens eskapad. Nära?sensei skrev:Hur fan kan du reta dig på sånt?pulverapa skrev:Människor som inte har något i livet utan är nöjda med att det är fredag och vackert väder...
Du kanske istället borde fundera på hur du kan förgylla vardagen för dina medmänniskor.
-
Alkoholister som spyr på mig i bussen. För att sedan total däcka på det mjuka bussgolvet, samtidigt som han bajsa diverse pissa på sig, dessutom klockan 16 på en lördag. Bussen fick stanna och vänta på ambulansen för magpumpning antar jag.
Och jag blev av med en jacka och ett par byxor och en tröja, samtidigt som jag kommer 2 timmar sent till förfesten, efter ca 1 och en halv timmes dusch!
Med detta menar jag att det skulle vara så mycket trevligare för båda parter om han kunde riktat spyan där den inte tog någon skada..
Usch, ja det är då hårda tider...
Och jag blev av med en jacka och ett par byxor och en tröja, samtidigt som jag kommer 2 timmar sent till förfesten, efter ca 1 och en halv timmes dusch!

Med detta menar jag att det skulle vara så mycket trevligare för båda parter om han kunde riktat spyan där den inte tog någon skada..
Usch, ja det är då hårda tider...
Epic Movie som går på kanal5 just nu. Fjärren har pajat och jag orkar inte resa mig för att byta på boxen.
Jag är inte arg, och inte besviken.
-
- Nummer19
Calle Johansson.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- DIF_Soldier
Folk som inte skriver namn till länkar.
Sär skriv a re. Analfabeter, "pappas pengar"-brats, hormonstinna öööh-iga tonårsgrabbar med för mycket parfym och hårvax, Kungen, vegetarianer, feminister, moderater, sossar, grinande ungar och svensk musik.
Sär skriv a re. Analfabeter, "pappas pengar"-brats, hormonstinna öööh-iga tonårsgrabbar med för mycket parfym och hårvax, Kungen, vegetarianer, feminister, moderater, sossar, grinande ungar och svensk musik.
Säg den glädje som varar