underbart han har inget i DIF att göra!Magnutz skrev:Har under kvällen fått indikationer från mycket trovärdigt håll att Fernholm inte vill spela allsvensk hockey. Kan ju ändras men just nu verkar det inte troligt.
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Re: Sv: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lag
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Då vi behöver backar har jag ett förslag. Erik Andersson har ju hamnat i frysboxen i LHC. Det gjorde han tidigt i vintras. Hade gärna sett honom i laget då Boumedienne drog. Ingen spektakulär back. Men betydligt bättre och stabilare än de flesta backar som vi haft i laget denna säsong. Skulle med all säkerhet hålla hög Allsvensk klass. En perfekt back som vid behov även klarar av att spela spela forward tack vare sin bländande skridskoåkning.
Nu tror jag han hamnar i Elitserien, men man vet ju aldrig.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=973
Nu tror jag han hamnar i Elitserien, men man vet ju aldrig.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=973
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tror du har helt rätt!Jim Morrison skrev:Själv tror jag det blir gnaget för Printz. Det har jag haft på känn länge. Verkligen inte DIF i alla fall.
Dessutom unnar jag honom det. Tänk dig själv att vara Djurgårdare och tvingas spela i AIK för att Djurgården inte spelar elitserien. Ännu skummare att fortsätta i AIK när Djurgården gått utt för att inte tala om hur skumt det vore att inte gå hem till DIF om AIK dessutom ramlade ur.
Måste dessutom säga att han har tjänat oss (nåja) väl.
Drar han hem till Solna önskar jag honom all lycka och tackar för de år han givit oss.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Man har alltid ett val. Behöver aldrig gå till en klubb från början, ingen tvingar dom.Andy skrev:Tror du har helt rätt!Jim Morrison skrev:Själv tror jag det blir gnaget för Printz. Det har jag haft på känn länge. Verkligen inte DIF i alla fall.
Dessutom unnar jag honom det. Tänk dig själv att vara Djurgårdare och tvingas spela i AIK för att Djurgården inte spelar elitserien. Ännu skummare att fortsätta i AIK när Djurgården gått utt för att inte tala om hur skumt det vore att inte gå hem till DIF om AIK dessutom ramlade ur.
Drar han hem till Solna önskar jag honom all lycka och tackar för de år han givit oss.
Själv hoppas jag att Printz stannar, eller går till en annan klubb en ajk. Går han vidare så tack & lycka till.
Andy skrev:Tror du har helt rätt!Jim Morrison skrev:Själv tror jag det blir gnaget för Printz. Det har jag haft på känn länge. Verkligen inte DIF i alla fall.
Andy: Hur menar du nu? Som DJURGÅRDARE tvingas spela i aik? Har jag missförstått nånting? Har för mig Printz är gnagare från början?
Han gör så att vi kan se det från vår synvinkel - byt plats på gnaget och Djurgården så ska du se att allt stämmer ur Printz perspektivvr6power skrev:Andy skrev:Tror du har helt rätt!Jim Morrison skrev:Själv tror jag det blir gnaget för Printz. Det har jag haft på känn länge. Verkligen inte DIF i alla fall.
Andy: Hur menar du nu? Som DJURGÅRDARE tvingas spela i aik? Har jag missförstått nånting? Har för mig Printz är gnagare från början?

http://hockeysverige.se/article/1306779 ... ig-36-ring
Conny Strömberg har pratat med Challe! Finns inte en chans att DIF värvar Linkan och Strömberg. Men det kan vara en plan B om inte Linkan kommer
Conny Strömberg har pratat med Challe! Finns inte en chans att DIF värvar Linkan och Strömberg. Men det kan vara en plan B om inte Linkan kommer
Dogge
jospi skrev:http://hockeysverige.se/article/1306779 ... ig-36-ring
haha tänk dig båda i laget ^^ Så kan vi ha Nilsson, Bremberg, Strömberg, Tim Eriksson och kempe i powerplay hahaha alla bara åker runt i ring

- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Snälla värva inte Strömberg!jospi skrev:http://hockeysverige.se/article/1306779 ... ig-36-ring
Problembarn är det sista vi behöver...
i
- Jim Morrison
Conny är en helt fantastisk hockeyspelare. Han ligger alltid i topp i poängligan. Men Conny Strömberg i Stockholm? Det kommer med en del risker. Sedan är han Djurgårdare och allt det där dock.jospi skrev:http://hockeysverige.se/article/1306779 ... ig-36-ring
Strömberg, Bremberg och så tar vi Dick Axelsson också. Om inget annat får vi ett festligt(!) lag.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Säga vad man vill om han men kolla poängskörden så skulle då verkligen inte tacka nej till strömbergisolerad skrev:Snälla värva inte Strömberg!jospi skrev:http://hockeysverige.se/article/1306779 ... ig-36-ring
Problembarn är det sista vi behöver...
Står ju att hans mål är att lira i Elitserien,men han kanske kan tänka sig spela upp DIF?
-
- Säsongskort: Ja
Men har han inte en hel del dokumenterade problem utanför isen?
"There is no I in team, but there is a U in cunt, so don't be one!"
Strömberg i Stockholm. Vi gnällde när spelarna var ute på stureplan, fan Conny kommer ju ligga däckad utanför White efter matcherna.
Nej tack till Conny Strömberg, än bra spelare men vill inte ha in en spelare som har problem med alkohol och disciplin i DIF.
Nej tack till Conny Strömberg, än bra spelare men vill inte ha in en spelare som har problem med alkohol och disciplin i DIF.
Host? Har ju bremberg och dick oxå hållt på med alkohol så. Strömberg till dif ja tack!Rix skrev:Strömberg i Stockholm. Vi gnällde när spelarna var ute på stureplan, fan Conny kommer ju ligga däckad utanför White efter matcherna.