Att det är mycket roligare att kolla NHL är ju att varenda spelare är ljusår bättre än våra spelare.
Klart. Men jag tror att det är en blandning av mindre rinkar och spelarna. Har aldrig sett elitserie lag på liten rink så kan ju bara spekulera, men hade varit kul att ge det en chans tycker jag.
Att det är mycket roligare att kolla NHL är ju att varenda spelare är ljusår bättre än våra spelare.
Klart. Men jag tror att det är en blandning av mindre rinkar och spelarna. Har aldrig sett elitserie lag på liten rink så kan ju bara spekulera, men hade varit kul att ge det en chans tycker jag.
Det är dessvärre än omöjlighet att "testa". Antingen måste man gå all in på det eller inte alls.
Det är dessvärre än omöjlighet att "testa".
Jo, det är därför jag är för att byta. Värt att "chansa".
Och då är ändå James Van Riemsdyk skadad... Förmodligen bäst djup i NHL. Har ju dock inte samma spets som Pens i Malkin, Crosby och Letang. Den nivån håller bara Giroux i Flyers.