Vem bryr sig, det lilla fokus som finns kvar i deras arma kroppar ska finnas på isen och inte framför en kamera. Vill man ha redan på hur läger är så titta på en gammal intervju, det kommer låta likadant.
Stadion skrev:Intervju med Järlefelt och Mats Larsson, tack!
Fråga gärna om de sover gott om natten.
Hur kan man sova gott om natten när man vet att halva ens 'kundbas' tröstlöst åker land och rike runt till olika hålor och missar jobb och skola och andra halvan ligger och vrider sig ända in på småtimmarna.
Hur kan man gå ut och säga så även om man nu sover gott?
Det är i tider som dessa man önskar man hade kraften som den stora svarta killen i Green Mile så herr Mats Larsson fick känna på hur det känns för oss..
Jättekul med DIF-tv. Samtidigt kan jag tycka att man borde väl orka mer än två minuter. En intervju med challe på 36 sekunder eller vad det var känns också för dåligt.
Challe tycker jag ska tycka till om alla nyförvärv, vad dom ska bidra med etc.
Bäcklin kunde man frågat lite om vad han tycker om DIFs juniorer när han mött dom.
Bra jobb med video från sommarsamlingen. Mer sådant, gärna ett par längre inslag där ni även visar mer av själva träningen varvat med intervjuer.
Detta om något får en att komma närmre laget och det höjer intresset mycket.
Fortsätt så.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
BOMBOM BOUCHARD skrev:Bra jobb med video från sommarsamlingen. Mer sådant, gärna ett par längre inslag där ni även visar mer av själva träningen varvat med intervjuer.
Detta om något får en att komma närmre laget och det höjer intresset mycket.
Alltid kul att höra att det uppskattas. Alltid svår avvägning när man lägger upp ett sju minuter långt klipp, mellan att folk ska orka titta på hela och att faktiskt ge lite mer insikt än vad ett kort klipp gör.
Kommer försöka att göra många fler såna här inslag under försäsongen. I morgon är första träningsdagen och då blir det förstås DIFTV.
Är det något särskilt ni skulle vilja se så kom gärna med förslag. Kanske är det någon fråga ni vill ställa till spelarna, tränarna eller fystränaren. Alla frågor kan av naturliga skäl inte ställas, men ska ta upp så mycket som möjligt. Jag kollar av forumet rätt så ofta, men Twitter är alltid bästa alternativet om ni vill skicka frågor. https://twitter.com/#!/petersonjimmy