Alla kan skicka in tips om rykten och whatnot. Så länge man har en länk. Det behöver inte betyda någonting.robin975 skrev:Vad menar du nu?Morwin skrev:Faktiskt jag som la upp det med Hankrobin975 skrev:Rumour än så länge på Henrik Eriksson på http://www.eliteprospects.com, så dom förhandlar med han!
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
- Jim Morrison
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Klart det betyder saker ^^Jim Morrison skrev:Alla kan skicka in tips om rykten och whatnot. Så länge man har en länk. Det behöver inte betyda någonting.robin975 skrev:Vad menar du nu?Morwin skrev:Faktiskt jag som la upp det med Hankrobin975 skrev:Rumour än så länge på Henrik Eriksson på http://www.eliteprospects.com, så dom förhandlar med han!
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- Jim Morrison
Vad betyder det om jag får fråga? Klart att ryktet har mer substans om en kritisk källa som MrMadhawk lägger upp det. Men faktum kvarstår att alla kan skicka in ett rykte till eliteprospects.Morwin skrev:Klart det betyder saker ^^Jim Morrison skrev:Alla kan skicka in tips om rykten och whatnot. Så länge man har en länk. Det behöver inte betyda någonting.robin975 skrev:Vad menar du nu?Morwin skrev:Faktiskt jag som la upp det med Hankrobin975 skrev:Rumour än så länge på Henrik Eriksson på http://www.eliteprospects.com, så dom förhandlar med han!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Linkan svarade precis "ett bra bud och Peter som coach, då vet man aldrig!" på Fahlanders uppmaning att skriva på för Örebro, detta genom twitterkonversation.
Är det någonting Fahlander kan konkurrera med lär det vara just schyssta bud, även om Linkans potentiella vilja att spela i DIF troligtvis (förhoppningsvis) väger tyngre än pengar
Är det någonting Fahlander kan konkurrera med lär det vara just schyssta bud, även om Linkans potentiella vilja att spela i DIF troligtvis (förhoppningsvis) väger tyngre än pengar
Är det inte värvningsstopp fram till 1a juni? Allt fram till dess är således rykten eller överenskommelser.
Har ni någon annan info får ni gärna rätta mig.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Har inte jättekoll på vilka datum som gäller för övergångar, men det spelar ingen roll i och med att man kan skriva kontraktet långt i förväg oavsett.sthlm19 skrev:Är det inte värvningsstopp fram till 1a juni? Allt fram till dess är således rykten eller överenskommelser.
- Jim Morrison
Twitter-jargongBastard47 skrev:Linkan svarade precis "ett bra bud och Peter som coach, då vet man aldrig!" på Fahlanders uppmaning att skriva på för Örebro, detta genom twitterkonversation.

Kan mycket väl varaJim Morrison skrev:Twitter-jargongBastard47 skrev:Linkan svarade precis "ett bra bud och Peter som coach, då vet man aldrig!" på Fahlanders uppmaning att skriva på för Örebro, detta genom twitterkonversation.

Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lag
Blåkulla.
Skämt åsido, han känns inte het i våra ögon.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och
Snarare, vi känns inte heta i hans ögon.Magnutz skrev:Blåkulla.
Daniel Grillfors på väg till Frölunda tror jag
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Sv: Re: Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster
Hehe jo det var så jag menade. #tröttKentta skrev:Snarare, vi känns inte heta i hans ögon.Magnutz skrev:Blåkulla.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Andreas äger redan en bostadsrätt på Ture Sventons gata i Annedal, Bromma. Så att koppla ihop honom med DIF med anledning att han skulle leta efter en bostad i Stockholm kan jag därmed avskriva.Glory1 skrev:Skulle vara helt jävla underbart om han väljer DIF. För solna antar jag att vi kan räkna bort?Sweeny skrev:En kul grej är att Andreas Engqvist verkar leta 2:or i Spånga, enligt sin egen facebook.
Han verkar ju i alla fall vara på väg bort från Montreal/Hamilton...
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Känns som saker är på gång idag. Frågan är bara vad, mer än att Fimpen kritar på kl. 10 idag. Förväntningarna har höjts genom alla spekulationer här, även fast man vet att de ska tas med en nypa salt... Comeback av Ante t.ex.