Intressant det du skriver. Med tanke på dina inlägg som ofta relaterar till hockey :-) Ha, patetiskt att jag ens kommenterar det du skriver. Men ibland kan jag faktiskt tänka mig att sjunka ned till dina nivåer........Blå Helgonet skrev:Zzzzzz! Vad? Hmm, mera kaffe.
Gårdare, herregud vad härnäst? En till lök utan polare som beslutar sig för att kalla Djurgårdare för djurare?
Snacka om att sänka standarden på difhockey.se då den ansvarige för gästboken beslöt att lägga ner sk*ten.
Nu kan man inte längre läsa inlägg av Sara 15 år från Enskede, som inte vet om hon är kissnödig eller kåt då hon med sina SMS-klottriga inlägg kommenterar åtråvärt Espens gulliga gyllene lockar.
Eller Emil 13 från Sollentuna - som med ända referens till ekonomi är veckopengen han erhåller av föräldrarna - förundras över Djurgårdens ekonomiska förutsättningar och spyr galla med sina inlägg om att varför DIF inte minsann köper tre dussin NHL-stjärnor.
Eller Kalle nollkoll som är 32 bast och jobbar som truckchaffis och boffar lim på fritiden. Hans inlägg som saknar kommatecken, stor bokstav efter punkt, stavfel som liknar en 7 årings, bultar ihop all text så ögonen svider när man läser den. Och han undrar varför inte Djurgården inte river Globen och bygger en egen Falcon Arena där alla JK-medlemmar får gratis bira i all oändlighet.
Och vem kommer inte sakna inlägg som:
- Dif e best fack dö rest
- Lulle suger, dif duger
- Espen är liksom ba fö jävla typ söt asså
- Är’e nån som vet vart man tjackar säsongskort asså?
Nu när forum är infört som kan man med 99 % slippa läsa inläggen genom att bara kolla på namnet. Således var det här första och sista gången som jag klickade på ”gårdare”.
:twisted: No love lost...
Värdelöst forum!
Re: Bu hu huu gårdaren självdör sakta men säkert...
Nästan varje sajt med självaktning och ett eget forum har ett sånt här forum eller liknande, och det fungerar bra överallt, så länge moderatorerna gör sitt jobb. Varför skulle det inte fungera även här? Vad gör denna sajt och dess användare annorlunda än alla andra sajter med såna här forum?
Det är 2005, gästboksforum hör till det glada 90-talet, låt dem stanna kvar där (eller gå till hockeysnack.com och/eller SvenskaFans om det nu passar bättre).
Det är 2005, gästboksforum hör till det glada 90-talet, låt dem stanna kvar där (eller gå till hockeysnack.com och/eller SvenskaFans om det nu passar bättre).
Om det efterfrågas hjälper jag gärna till med att skapa en DIF-Layout etc. Har hållt på med phpbb-forum i något år. Borde gå att fixa till lite mer passande layout, även om standard sub-silver är stilren.
"Gårdaren" har inte tänkt på hur sökfuntionen etc. fungerar? Den är helt förträffligt bra. Det går dessutom att fixa till underkategorier om det nu önskas. Om forumet blir för stort är det lätt att flytta om kategorierna och lämna "skuggor" efter sig så att virrpannor som du också hittar.
Admin kan hojta till (skicka pm tex.) om det skulle vara trevligt med lite hjälp.
"Gårdaren" har inte tänkt på hur sökfuntionen etc. fungerar? Den är helt förträffligt bra. Det går dessutom att fixa till underkategorier om det nu önskas. Om forumet blir för stort är det lätt att flytta om kategorierna och lämna "skuggor" efter sig så att virrpannor som du också hittar.

Admin kan hojta till (skicka pm tex.) om det skulle vara trevligt med lite hjälp.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag tycker att detta forum är en klar förbättring mot den gamla gästboken.
Det är lättare att följa med i diskussioner då man inte behöver klura ut vilken/vilka debatter som är igång samtidigt.
Var man sedan borta från nätet i 3-4 dagar så tog det lång tid innan man letat igenom alla gamla inlägg för att förstå de pågående diskussionerna.

Det är lättare att följa med i diskussioner då man inte behöver klura ut vilken/vilka debatter som är igång samtidigt.
Var man sedan borta från nätet i 3-4 dagar så tog det lång tid innan man letat igenom alla gamla inlägg för att förstå de pågående diskussionerna.