Välkommen Gustaf Wesslau!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Daniel942
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Välkommen Gustaf Wesslau!

Inlägg av Daniel942 »

http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=9406

Blir sur av att läsa det där också. Fy fan.
DIF!
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Daniel942 skrev:http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=9406

Blir sur av att läsa det där också. Fy fan.
Bättre att hålla käften, exakt.

Var ju ganska väntat, men självklart är han aldrig välkommen tillbaka.
Säg den glädje som varar
DIF e Cult

Inlägg av DIF e Cult »

Lidingö DIF skrev:Hej då Wesslan. Tackar Dig för allt du gjort, speciellt i slutspelsserien 2009 som var magisk. Önskar Dig och Din famil verkligen all lycka i livet men att jag alltid kommer hoppas att det jävla köpgänget HIV floppar det kan du aldrig få ur mig. Ej heller att du lite smått hyllar det lösket till pack som kallar sig HIV-supportrar. Hur många guld nån än vinner med HIV så kommer den känslan alltid ha en liten odör, alltid kännas lite sämre, lite tattigare....och det vet du.
WORD!!!
Användarvisningsbild
Acke83

Inlägg av Acke83 »

Varför är folk så lacka på Wesslau? Han stog ju förfan alla matcher utom en och gjorde det jävligt bra. Folk verkar söka anledningar att få sura
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Acke83 skrev:Varför är folk så lacka på Wesslau? Han stog ju förfan alla matcher utom en och gjorde det jävligt bra. Folk verkar söka anledningar att få sura
För hans uttalande. Är det så konstigt?
DIF!
Användarvisningsbild
Doyle

Inlägg av Doyle »

Känns bara vedervärdigt att du väljer en konkurrent i Sverige. Hade haft en annan känsla om du valt Schwiez eller Finland. Men valet är ditt och jag tror tyvärr att du går samma öde till mötes som Daniel Larsson. Att dessutom berömma North Banks som en fantastisk publik med sina handklappningsförstärkare är fan patetiskt. Hade varit stort om du kämpat kvar och spelat upp DIF till elitserien tillsammans med Tellqvist nästa år. Då hade du varit odödlg hos mig...
Trist slut Gustav...
Användarvisningsbild
Tessan
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Tessan »

Barnens favorittröjor med Wesslau-hjälmen måste konfiskeras och min egen ska också bort från garderoben. Avgudade killen under säsongen som var fram till KS, men hade hoppats få se honom i Schweiz istället.

Önskar dig INTE lycka till och det trycket som vi kan skapa på läktarna kommer du i framtiden bara uppleva som motståndare...
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

ÅRETS JÄRNKAMIN!

Nä, dra åt helvete Wesslau. Att du hade tankarna i Hv71 redan märktes i kvalserien då du var helt jävla värdelös. Efter dina uttalanden om "Sveriges finaste förening" så kunde du åtminstone ha väntat med att snacka med din nya klubb innan du räddat kvar "Sveriges finaste förening" i finrummet. Men nej, du valde att tänka på dig själv innan. Då kunde du väl för i helvete skippat att uttala dig om "Sveriges finaste förening". Personer som du har ingen jävla rätt att säga sådant. Du ljuger ju bara? Det märker man med dina NYA uttalanden om din nya klubb, Hv71. Hoppas du tjänar riktigt med pengar och vinner ett SM-guld nu Gustaf. Du har ju tre på år dig, din jävla pajas.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Acke83

Inlägg av Acke83 »

Vilket uttalande, att
" Det ska bli kul att stifta bekantskap med North Bank Supporters som alltid skapar bra stämning i Kinnarps arena, vilket gör det till ett av de trevligaste ställena att spela på."
Eller det han säger om DIF?
- Jag har fansen att tacka för mycket. Vi har alltid haft fantastisk stämning på matcherna och de har stöttat oss både hemma och borta, trots att det gått dåligt i år. De har alltid varit där och gjort sitt för att lyfta oss så mycket som de har kunnat. Jag är väldigt tacksam för att de visat sån kämpaglöd från läktarplats.
...
- Han har ett brett hockeykunnande och pondus. Om någon har potential att leda Djurgården tillbaka så är det han - och fansen.
Kolla in:
http://svtplay.se/v/2719841/ishockey/di ... pa_slutet_
istället
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Så otroligt tråkigt att det ska sluta på detta viset, fan Gustaf. Kunde du inte gjort det med lite värdighet?
DIF!
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Min högsta dröm är att komma tillbaka till elitserien och besegra Hiv71 i SM-finalen. Alla mål mellan benen på den där jävla clownen.

Han hade garanterat dragit även om vi varit kvar i elitserien.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Acke83

Inlägg av Acke83 »

Jim Morrison skrev:Min högsta dröm är att komma tillbaka till elitserien och besegra Hiv71 i SM-finalen. Alla mål mellan benen på den där jävla clownen.

Hade det inte gjort saken bättre? Om han dragit fast vi varit kvar i kvalserien? Folk verkar ju mer lacka över att vi hamnade i kvalserien och att han nu väljer att inte spela kvar?
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Acke83 skrev:
Jim Morrison skrev:Min högsta dröm är att komma tillbaka till elitserien och besegra Hiv71 i SM-finalen. Alla mål mellan benen på den där jävla clownen.

Hade det inte gjort saken bättre? Om han dragit fast vi varit kvar i kvalserien? Folk verkar ju mer lacka över att vi hamnade i kvalserien och att han nu väljer att inte spela kvar?
Jag blir "lack" över hans patetiska jävla uttalanden. Om han kunde hålla sin jävla käft angående "Sveriges finaste förening" så hade detta varit lättare att smälta. Och sedan hans nya uttalanden angående Hv71. Att han började förhandla redan innan kvalserien och på så sätt redan bestämt för att dra gör det inte lättare heller. Nä, den här övergången lämnade en sur jävla smak i min mun.
Användarvisningsbild
Doyle

Inlägg av Doyle »

Bara misstänksamheten att värvningen av Wesslau pågick under kvalserien eller under slutet av säsongen gör mig tårögd. Känns ruttet på något sätt :((
Användarvisningsbild
Challen

Inlägg av Challen »

Jävla äckel. Stick och kom fan inte tillbaka. Hoppas din karriär går helt åt helvete.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Skriv svar