Harold Camping skrev:Bara att tacka vår genomgående bästa spelare under hela säsongen för hans insatser.
Utan honom hade denna Västerbottenost till lagbygge varit betydligt sämre än det var.
Det enda jag blir illamående över är hur man kan såga honom för att han lämnar då vi inte ens spelar i samma serie som HV längre.
Att han lämnar - fine. Det är hans smutsiga uttalande som stör.
- Jag är väldigt förväntansfull och glad över att få representera en så fin förening som HV71 under de kommande åren. Mitt mål är att vara bäst i Sverige och att få vinna SM-guld, vilket passar bra eftersom HV71 har samma målsättning, säger Gustaf Wesslau och fortsätter:
- Det ska bli kul att stifta bekantskap med North Bank Supporters som alltid skapar bra stämning i Kinnarps Arena, vilket gör det till ett av de trevligaste ställena att spela på.
Att han dessutom skriver 3 år stör mig enormt också.
Det är bra att lära sig vilka bloggare som är pålitliga och vilka som inte är det. Försöker undvika att lägga upp lösa rykten. Han snackade tidigare om Guter också. Han känns spekulativ.
Det är bra att lära sig vilka bloggare som är pålitliga och vilka som inte är det. Försöker undvika att lägga upp lösa rykten. Han snackade tidigare om Guter också. Han känns spekulativ.
Är jävligt spekulativt att skriva att folk har förlängt då dem inte har det. Han borde hålla käften.
Mattias_87 skrev:Det passade att skriva treårs kontrakt med HV men inte med oss. Han såg nog oss bara som en transportsträcka till dom rikare klubbarna i Sverige.
Det var ju exakt va han själv sa innan han skrev på för oss, Han ville tjäna pengar och bli bäst i sverige det var hans mål, Ser inget fel i det han gör nu eftersom det var just detta han var ute efter, men och med stort MEN så ville jag ha TELLAN iställe för Wesslau just pga det han sa och detta att han stack direkt nån erbjöd mer pengar.
Mattias_87 skrev:Det passade att skriva treårs kontrakt med HV men inte med oss. Han såg nog oss bara som en transportsträcka till dom rikare klubbarna i Sverige.
Det var ju exakt va han själv sa innan han skrev på för oss, Han ville tjäna pengar och bli bäst i sverige det var hans mål, Ser inget fel i det han gör nu eftersom det var just detta han var ute efter, men och med stort MEN så ville jag ha TELLAN iställe för Wesslau just pga det han sa och detta att han stack direkt nån erbjöd mer pengar.
Eller så var det Djurgården som ville skriva ett år med Wesslau? Och HV som ville skriva tre år? Jag tror att Djurgårdens inställning i fallet målvakter är ett år i taget, det är ju bara kolla på hur långa kontrakt vi skrivit senaste åren.