Det stämmer nog, eftersom SillyTweetarn stavar "24" fel.sensei skrev:Min känsla är att det är samma individ som döljer sig bakom nicket "bjurre" här.minalman skrev:SillyTweetarn är ett examensarbete från Konstfack. "Så många followers kan man få på tjufyra timmar", kallas det.
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Nu har jag inte sett jättemånga matcher men av det jag har sett så har han inte direkt imponerat i Malmö, jag kan tänka mig att han var värvad för att vara den där stabila i laget men har enligt mig var för mycket upp och ner.
-
Vem? Vad?Stanowski skrev:Okej tack då vet jag!
Vet inte om jag kommer bli totalt sågad nu, men är jag den enda som tycker att borde stanna?
-
Vi skulle sluta att ta upp saker från honom, för mycket lösa rykten. Jag tipsade honom själv om en spelare till ett Allsvenskt lag och det kom upp på 5 minuter, allt var bara påhitt!Stanowski skrev:Missat lite men enligt http://twitter.com/#!/SillyTweetarn så:
får kyle sparken
åberg stannar och holm får inte förlängt!
Någon sanning i det??
Nog om det, och honom!
- SirDIFalot
Haha sluta quote gamla inlägg som innehåller SillyTweetarn då...fillefilander skrev:Vi skulle sluta att ta upp saker från honom, för mycket lösa rykten. Jag tipsade honom själv om en spelare till ett Allsvenskt lag och det kom upp på 5 minuter, allt var bara påhitt!Stanowski skrev:Missat lite men enligt http://twitter.com/#!/SillyTweetarn så:
får kyle sparken
åberg stannar och holm får inte förlängt!
Någon sanning i det??
Nog om det, och honom!
Expert.
- -daniel-
Herrejösses, såg Johans första 3 videofilmer från Malmöpresskonferensen...vilken JÄVLA soppa. Tror dock inte att så många spelare kommer sticka (mer än de allra dyraste då, dvs Klasen och Toivonen typ...) och de blir ändå inte intressanta för Djurgården.
Jag hoppas aldrig, aldrig, aldrig DIF sätter sig i en ekonomisk beroendeställning mot en enskild egocentrisk individ likt Stenbeck. Den dagen det händer dör mitt DIF-hjärta...
Jag hoppas aldrig, aldrig, aldrig DIF sätter sig i en ekonomisk beroendeställning mot en enskild egocentrisk individ likt Stenbeck. Den dagen det händer dör mitt DIF-hjärta...
- SirDIFalot
Just på grund av sånt här som alla supportrar vill ha kvar 51%-regeln i fotbollen...
Expert.
- Jim Morrison
Re: Re: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och
Jävligt kul i alla fall. Vild gissning; är det Bremberg, Tellqvist och Fernholm som är dom tre spelarna kanske? Och Fimpen som är källan?Magnutz skrev:Mja. Inget klart osv.. meddelar så fort jag vet något.Jim Morrison skrev:Skoj! Då får vi nog lite nyheter inom en snar framtid i alla fall. Riktigt kul med Fernholm också.Magnutz skrev:Möten imorgon. Det jobbas på tre nya killar också. Fernholm är en. Källa: person i Klubben.Jim Morrison skrev:Helvete vad dött det är. Hoppas att någonting händer innan veckans slut i alla fall. Ett nyförvärv/förlängning. Just nu har vi hela två spelare i vår trupp. Två!
Tre nya killar. Alltså inte förlängningar? Tre nya rekryteringar helt enkelt?
(nej, jag vet ingenting men det ploppade upp i skallen nu bara)
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- DIF_Soldier
Fernholm? Snacka om redemption crusade utan dess like.
Men vill man återfå respekt så är väl det här det bästa läget.
Men seriöst
Linkan, Tellan, Fernholm, Nilson, Otto, Ölvestad spela i Allsvenskan?!
Tror det när jag ser det.
Ante, vad du än gör så gå inte till en annan ES-klubb!
Men seriöst
Säg den glädje som varar
Verkligen. Har också tänkt på det; För bra för att vara sant.DIF_Soldier skrev:Fernholm? Snacka om redemption crusade utan dess like.
Men seriöst
Den intressantaste nyheten i dag var David Åslins förlängning med Troja. Hade varit kul att se honom i DIF, tycker att 38 pts på 46 matcher är värt att testa.
Lite nyheter. Länken HÄR! Fyra namn!
Källan är ytterst pålitlig.
Har också snappat upp att Mathias Tjärnqvist ska till Rögle.
Källan är ytterst pålitlig.
Har också snappat upp att Mathias Tjärnqvist ska till Rögle.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Precis som Boork sa. En bra offensiv vinner matcher, en bra deffensiv vinner mästerskap.spocksbeard skrev:Håller med dig om försvaret. Dom senaste lagen som lyckats gå upp från allsvenskan har haft bäst försvar och målvakt .Så hoppas Challe får in några stabila backar .BOMBOM BOUCHARD skrev:Jag har länge velat se honom i DIF. Just den typ vi saknat. Lite som Timmy P var. Bra offensivt och defensivt, utan att hålla toppklass. Som Daniel skrev, en perfekt 5-6:e back. Nu i Allsvenskan kanske en top 4-back.
Jag sågade vår backsida före denna säsong och även föregående säsonger. Vi måste börja bygga laget med ett helt annat tänk och andra ögon. Bedrövligt att spela en elitserie med 4 mediokra juniorbackar. Det håller inte ens i Allsvenskan.
Evigt medlem i DIF, alltid oavsett!
- -daniel-
Haha Hannula? Snälla.
Samma Hannula som gjorde hattrick i KHL-slutspelet typ igår? Mmjo tjena.
Nu var ju det i Finska ligan, som är sämre än elitserien, men jag håller med dig. Hannula känns väldigt otrolig då han om någon faller väl under uttrycket "Legosoldat".-daniel- skrev:Haha Hannula? Snälla.
Cash is King
Inget absolut, men så är det. sen vet vi ju inte hur det blir. DIF Hockey kommer att satsa i alla fall. Spännade!-daniel- skrev:Haha Hannula? Snälla.
Cash is King men det är också jävligt mycket kamratskap bakom var spelare hamnar.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.