Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
- Christopher J
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Tycker att vi behöver en back för första femman och en för andra femman.
D.Tjärnqvist-Ny
A.Holmqvist-Ny
Gustavsson/Holm/Claesson/Lenhammer/Junior slåss om två platser.
D.Tjärnqvist-Ny
A.Holmqvist-Ny
Gustavsson/Holm/Claesson/Lenhammer/Junior slåss om två platser.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Marie Hallman har intervjuat Cehlin. Han kan INTE tänka sig att spela för AIK, så det ryktet är taget från luften. "Jag är djurgårdare, det finns bara en klubb för mig". Ville inte tro ryktet men vem vet...
Att Holm inte skulle få nytt kontrakt men ska vara aktuell för kolsäckarna verkar inte heller troligt...
SILLY - och underhållande!!!
Att Holm inte skulle få nytt kontrakt men ska vara aktuell för kolsäckarna verkar inte heller troligt...
SILLY - och underhållande!!!
- Jim Morrison
Helvete vad dött det är. Hoppas att någonting händer innan veckans slut i alla fall. Ett nyförvärv/förlängning. Just nu har vi hela två spelare i vår trupp. Två!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Missat lite men enligt http://twitter.com/#!/SillyTweetarn så:
får kyle sparken
åberg stannar och holm får inte förlängt!
Någon sanning i det??
får kyle sparken
Någon sanning i det??
Alltid, Oavsett
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det har väl varit fystester och ingen fick godkänt.Jim Morrison skrev:Helvete vad dött det är. Hoppas att någonting händer innan veckans slut i alla fall. Ett nyförvärv/förlängning. Just nu har vi hela två spelare i vår trupp. Två!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
från den tweeten skulle jag inte ta något seriöstStanowski skrev:Missat lite men enligt http://twitter.com/#!/SillyTweetarn så:
får kyle sparken
Någon sanning i det??
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
SillyTweetarn är ett examensarbete från Konstfack. "Så många followers kan man få på tjufyra timmar", kallas det.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- reservjesus
Vilket jävla troll hahaminalman skrev:SillyTweetarn är ett examensarbete från Konstfack. "Så många followers kan man få på tjufyra timmar", kallas det.
clowns to the left of me, jokers to the right
Okej tack då vet jag!
Vet inte om jag kommer bli totalt sågad nu, men är jag den enda som tycker att borde stanna?
Vet inte om jag kommer bli totalt sågad nu, men är jag den enda som tycker att borde stanna?
Alltid, Oavsett
Re: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lag
Möten imorgon. Det jobbas på tre nya killar också. Fernholm är en. Källa: person i Klubben.Jim Morrison skrev:Helvete vad dött det är. Hoppas att någonting händer innan veckans slut i alla fall. Ett nyförvärv/förlängning. Just nu har vi hela två spelare i vår trupp. Två!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Re: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lag
Skoj! Då får vi nog lite nyheter inom en snar framtid i alla fall. Riktigt kul med Fernholm också.Magnutz skrev:Möten imorgon. Det jobbas på tre nya killar också. Fernholm är en. Källa: person i Klubben.Jim Morrison skrev:Helvete vad dött det är. Hoppas att någonting händer innan veckans slut i alla fall. Ett nyförvärv/förlängning. Just nu har vi hela två spelare i vår trupp. Två!
Tre nya killar. Alltså inte förlängningar? Tre nya rekryteringar helt enkelt?
Senast redigerad av Jim Morrison den 2012-04-11 20:20:45, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- John Terry
- Djurgården Hockey
Montén klar som ny huvudtränare för Timrå enligt Henrik Sjöberg på Expressen
Monten alltså klar som ny huvudtränare för Timrå, tvåårskontrakt. Enl Expressen Sjöberg.
2014-04-07, vad hände?
Re: Re: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och
Mja. Inget klart osv.. meddelar så fort jag vet något.Jim Morrison skrev:Skoj! Då får vi nog lite nyheter inom en snar framtid i alla fall. Riktigt kul med Fernholm också.Magnutz skrev:Möten imorgon. Det jobbas på tre nya killar också. Fernholm är en. Källa: person i Klubben.Jim Morrison skrev:Helvete vad dött det är. Hoppas att någonting händer innan veckans slut i alla fall. Ett nyförvärv/förlängning. Just nu har vi hela två spelare i vår trupp. Två!
Tre nya killar. Alltså inte förlängningar? Tre nya rekryteringar helt enkelt?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Min känsla är att det är samma individ som döljer sig bakom nicket "bjurre" här.minalman skrev:SillyTweetarn är ett examensarbete från Konstfack. "Så många followers kan man få på tjufyra timmar", kallas det.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel